Blogi Orange Polska

Jesteś dziennikarzem? Odwiedź też Biuro Prasowe Orange Polska

Tysiąc minut za 0 groszy w pakiecie

186

Muszę przyznać, że tym razem marketingowcy absolutnie mnie zaskoczyli. Dlatego dwa razy pytałem ich, czy wszystko się zgadza, bo równie wyczesanego pakietu jeszcze nie opisywałem. Po prostu tanio, jak nigdy. Od dziś klienci Orange POP w pakiecie, który kosztuje 6 zł dostaną 1000 (słownie tysiąc) minut za 0 groszy do wykorzystania na rozmowy w sieci Orange i na numery stacjonarne. Pakiet jest ważny 14 dni. Żeby z niego skorzystać wystarczy aktywne konto i nie trzeba żadnych ekstra doładowań. Aktywacja pakietu to sms o treści MINUTY na numer 909. Szczegóły na http://www.orange.pl 

komentarze (186)

  • (91.94..**) .

    po 2 tygodniach znowu mozna wykupic ten pakiet czy musi byc jakas przerwa?

    , 22 Lutego 2010 06:27

  • mike278 (83.238..**) .

    Fajne. Byloby swietne, gdyby nie czas waznosci. no i jako odpowiedz na stan darmowy we freshu- jak na centka przystalo-krotki czas i limity.

    mike278, 22 Lutego 2010 06:48

  • piorunochron (85.222..**) .

    @mike: limity rzeczywiście są, ale wychodzi ponad 70minut dziennie przez te 14 dni, a dzienny koszt tych 70min, to okolo 40 groszy.
    Za 12zł masz praktycznie free rozmowy po sieci i na stacjonarki miesiecznie.
    W playu masz to samo, ale za 30zł i tylko po sieci.
    Dla mnie ta odpowiedz jest z przytupem :))

    piorunochron, 22 Lutego 2010 07:13

  • 123 (77.255..**) .

    No no. Dawno tego nie napisałem, ale... brawo orange. Pierwsza od dłuższego czasu sensowna promocja i świetna odpowiedź na play.
    @piorunochron stan darmowy w play nic nie kosztuje. Trzeba doładować za 30 zł., ale możesz je wydać w całości na inne usługi. Mimo to uważam, że promocja orange jest b. dobra. Wolę zapłacić 12 zł. i dzwonić za darmo do orange i na stacjonarne niż mieć darmowe tylko do play.

    123, 22 Lutego 2010 07:26

  • sztagi (77.253..**) .

    brawo orange

    sztagi, 22 Lutego 2010 07:45

  • telemaniak93 (83.10..**) .

    No no przyznam nie źle i moim zdaniem jest to coś lepszego niż w Play stan darmowy. Ja wolę zapłacić grosze za pakiet niż pilnować doładowania.

    telemaniak93, 22 Lutego 2010 08:01

  • Diabeł (91.150..**) .

    Diabeł twki w szczegółach - na razie na stronie głównej nie ma ŻADNYCH!

    Diabeł, 22 Lutego 2010 08:49

  • corner (81.219..**) .

    Świetnie :-). Ale dlaczego jak Orange się uprze na Orange POP, to tylko tam pojawiają się promocje, a jak się uprze na Nowe Orange Go, to promocje są tylko tam?

    corner, 22 Lutego 2010 08:49

  • hiber (83.24..**) .

    no i mamy dobrą odpowiedź na stan darmowy playa, jak już ktoś wcześniej napisał, za 12 blach jest praktycznie miesiąc rozmów po sieci za darmo....

    hiber, 22 Lutego 2010 09:13

  • JACK333 (95.49..**) .

    BRAWO!!!

    JACK333, 22 Lutego 2010 09:17

  • emu (77.113..**) .

    Obawiam się, że niezbyt długo potrwa ta promocja w takiej postaci. Stawiam, że za maks. 2-3 miesiące o ile nie zostanie zupełnie wycofana, to zostanie ograniczona tylko do Orange, ale nawet wtedy będzie to świetna oferta.

    emu, 22 Lutego 2010 09:18

  • tl111 (91.193..**) .

    Pierwsze wrażenie - kryzys się kończy i mamusia we Francyji stanęła na finansowe nóżki. Już nie potrzeba jej utrzymywać przy życiu. (Gdzie te czasy gdy pomoc od rodziny plynęła w drugą stronę ? ;-)). Drugie wrażenie - też musiałem, jak Wojtek , dwa razy przeczytać tekst o oranżu żeby upewnić się o własnej poczytalności i rozumieniu słowa pisanego. Trzeci - rewolucja się szerzy jak świńska grypa. Czwarty - gdzie są haki ? Czekam na haki ...

    tl111, 22 Lutego 2010 09:22

  • Orange GO GO (89.79..**) .

    A kiedy cos stworza dla orange go??

    Orange GO GO, 22 Lutego 2010 09:25

  • 123 (77.255..**) .

    Tymczasem w abonamencie kolejna tygodniowa promocja 420 minut do wszystkich za 105 zł.
    Kreatywność marketingowców od abonamentu jest żałosna. Co tydzień nowy pakiet większy o 40 min. i droższy o 10 zł. Jak tak dalej pójdzie to niedługo będzie 10000 minut za 2500 zł.

    123, 22 Lutego 2010 09:36

  • emu (77.113..**) .

    To ja mam jeszcze propozycję - zróbcie wszystkie pakiety (w dowolnej ofercie) także jako opcję "cykliczną", tj. w ostatnim dniu ważności pakietu odnowiłby się on automatycznie. Tak działają np. "Nakręcone minuty" i to jest ogromna wygoda, że nie trzeba pamiętać o ponownej aktywacji.

    emu, 22 Lutego 2010 09:39

  • Go out og GO (91.150..**) .

    Dla O GO promocja jest prosta: darmowe przejście na O POP i jazda (= GO, tylko po polsku).

    Go out og GO, 22 Lutego 2010 09:44

  • hans1054 (87.205..**) .

    Wojtku jak czytasz te wszystkie komentarze od dłuższego to widzisz jak wszyscy wychwalają Orange bo sie naprawdę dobrze spisujecie o marketingu nie wspomnę bo zespół który to wymyśla jest po prostu genialny i naprawdę przede wszystkim trzeba to podkreślić bo gdyby nie marketing to nie byłoby takich promocji. Nadal podtrzymuje swoja decyzję że od stycznia 2010 roku jesteście najlepsza siecią pod względem promocji. Wojtku pewnie nic nie napiszesz ale znając ambicje marketingu w Orange to pewnie w tym tygodniu nie tylko ta promocja wejdzie w życie :) Sam Wojtku ci powiem że osobiście wstrzymałem sie z przedłużeniem umowy bo wiem że jak marketing coś wymyśli to pewnie powali na kolana. Nie chce mówić za bardzo o innych sieciach ale jakbym miał znów brać abonament i miałbym do wyboru Play, Plus, Era, Orange, lub inne wirtualne firmy telekomunikacyjne to z pewnością wybrałbym Orange. Bo wasza siec cztery razy więcej promocji wchodzi na rynek niz wasi konkurenci. Jestem naprawdę z was zadowolony i proszę nie spoczywać na laurach. Myślę że jak tak dalej będziecie trzymać fason to w ciągu roku jesteście w stanie wrócić na pierwsze miejsce pod względem ilości kart sim. Proszę pozdrowić ode mnie dział marketingu:) Serdecznie pozdrawiam ROBERT ;)

    hans1054, 22 Lutego 2010 09:56

  • MSC (85.222..**) .

    Mnie niestety marketingowcy nie zaskoczyli....dlaczego promocja nazywa sie "1000 minut za 0 groszy" a nie "1000 minut za 6 zlotych" ?. Nisza na oferty komórkowe w których nie ma haczyków i "gwiazdek" jest tak duża, że już osobna marka sieci się na tym nieźle rozwija :)

    MSC, 22 Lutego 2010 10:07

  • PAWEŁ (79.162..**) .

    Fajny pakiet, tylko powinno być 2000 minut na 30 dni za 12 zł.

    PAWEŁ, 22 Lutego 2010 10:07

  • Regulamin!!! (91.150..**) .

    Póki nie znamy regulaminu, nie wiadomo np., czy minuty się sumują, jeśli ktoś przedłuży promocję przed upływem 14 dni. Pewnie nie...

    Regulamin!!!, 22 Lutego 2010 10:16

  • hans1054 (87.205..**) .

    MSC 1 minuta kosztuje 0,006zł chyba nie powierz że jest drogo bo jest o wiele taniej niż chociażby w play

    hans1054, 22 Lutego 2010 10:17

  • http://www.youtube.com/watch?v=fsoA30_gp6E&feature=related (85.222..**) .

    mogliby dac wybor 6zl na 2 tygodnie, 12zl na miesiac. tak 12zl i 2000min na stacjonarne i do sieci orange. w tp podobna taryfa kosztuje 10 RAZY WIECEJ. ale wiadono ze to orange zarabia na utrzymanie tp sa.

    http://www.youtube.com/watch?v=fsoA30_gp6E&feature=related, 22 Lutego 2010 10:17

  • JEST!!! (91.150..**) .

    Jest już reg!!! http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4332/4436303.pdf

    JEST!!!, 22 Lutego 2010 10:17

  • jacek (89.78..**) .

    Krótka ta promocja...

    jacek, 22 Lutego 2010 10:22

  • Haki (91.150..**) .

    Haki: ważna do 31.03.2010, nie łączy się z "Ty i 3".

    Haki, 22 Lutego 2010 10:23

  • Maksiuu (89.75..**) .

    Wojtku czy promocja zostanie przedłużona, czy będzie obowiązywać tylko do 31.03.2010r.?

    Maksiuu, 22 Lutego 2010 10:28

  • Szachy czarodziejów (91.150..**) .

    Teraz ruch na szachownicy operatorów należy do kogoś z pozostałej trójki. Dopiero wtedy będzie można prognozować, czy promocja zostanie wydłużona - albo skrócona. (Szachy dla czworga? - dla trojga to są, ale dla czworga???)

    Szachy czarodziejów, 22 Lutego 2010 10:43

  • PAWEŁ (79.162..**) .

    Czyli promocja, ale bardzo krótka.

    PAWEŁ, 22 Lutego 2010 10:57

  • adaxmax (80.54..**) .

    No nareszcie orange się postarało tylko panie Wojtku napisze pan że ten kto pisał ten regulamin to się pomylił i promocja będzie ważna przynajmniej 12 miesięcy. Bo tak to nie liczni tylko z tego skorzystają ci którzy naprawdę dużo gadają przez komórkę. Przynajmniej ja się wstrzymam aż promocja nie będzie ważna przynajmniej przez 12 miesięcy

    adaxmax, 22 Lutego 2010 11:04

  • Matraxo (81.219..**) .

    Promocja obejmuje również numery stacjonarne. @Wojtku, muszę to powiedzieć slangiem młodzieżowym: promocja wymiata :):)

    Matraxo, 22 Lutego 2010 11:18

  • kipso (217.98..**) .

    To jest solidna odpowiedz na stan darmowy. Brawo.

    kipso, 22 Lutego 2010 11:22

  • sd (77.254..**) .

    hahaha do 31 marca :D no nie wytrzymam! :D jesli faktycznie po 31 marca promocji juz nie bedzie - to bedzie istny smiech na sali :) a moze play tez ma darmowe w sieci tylko do 31 marca :D :D:D ??? :D Niestety orange kojarzy mi sie z jednym - z limitami. Ciagla nadzieja operatora ze klientowi cos przepadnie, ze cos, za co zaplacil, zabierze mu sie. Dajemy i odbieramy - takie rzeczy tylko w Orange.

    sd, 22 Lutego 2010 11:32

  • bamse (83.24..**) .

    Fajny pakiet, faktycznie, że chyba jedyne do czego można mieć jakieś zastrzeżenia to to, że promocja jest czasowa, ale mimo tego uważam, że nie jest źle. Może jak będzie duże zainteresowanie, to pakiet będzie przedłużony na kolejne miesiące.

    bamse, 22 Lutego 2010 11:35

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Koledzy bardzo dziękuję za życzliwe słowa, które na pewno należą się naszym marketingowcom. Rzeczywiście na razie promocja jest zaplanowana do końca marca, ale nie wykluczamy, że zostanie przedłużona. Jak pewnie zauważyliście często tak się właśnie dzieje. Co do nieuniknionego porównania z konkurencją to myślę, że są dwie zasadnicze różnice. Po pierwsze w ujęciu miesięcznym nasz pakiet kosztuje 12 zł za 2000 minut, ale bez potrzeby ekstra zasilania konta versus doładowanie za 30 zł. Po drugie u nas można dzwonić na dobrze ponad 20 mln numerów (Orange i stacjonarne), zamiast 3 mln. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 12:03

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Jeszcze w kwestii, co z Orange Go. W tej sytuacji, jeśli ktoś chce skorzystać z pakietu, to proponuję szybką migrację do OPOP. Można przez błyskawicznie przez sms-a, krótki kod lub przez orange.pl. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 12:12

  • guregori (213.238..**) .

    Pakiet przyznam, że bardzo fajny, ale kiedy w końcu dostanę swój wygrany pakiet TV? Miał być aktywny od początku do końca lutego, a luty już się kończy :-/.

    guregori, 22 Lutego 2010 12:15

  • jurak (80.238..**) .

    No i pięknie :) Jak na poniedziałkowe info to po prostu wypas :D Oby tak dalej. A dla jasności - minuta kosztuje 0,1 grosza a nie 0 groszy ;P

    jurak, 22 Lutego 2010 12:19

  • Jarem (95.48..**) .

    Nijak to się kalkuluję z Play.
    Tam mi 30 zł zostaje na koncie, po sieci za darmo rozmawiam, dostaje 1000 SMS do wszsytkich sieci również.. A kasa po następnym doładowaniu nie przepada bo ważność konta jest rok!

    W orange jak doładuję za 30 zł, to połowę stracę na pakiet limitowany tylko 2k minut. i zostaje 15zł...

    Narawdę, szału nie ma.

    Jarem, 22 Lutego 2010 12:19

  • jurak (80.238..**) .

    Poprawka: miało być 0,6gr

    jurak, 22 Lutego 2010 12:22

  • @tomek@ (82.177..**) .

    Super oferta. Przy przedłużeniu minuty się sumują więc co 14 dni trzeba aktywować nowy pakiet i nic nie przepadnie.

    @tomek@, 22 Lutego 2010 12:25

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Guregori nie będę już dywagował po czyjej stronie nie styka temat. Aby zakończyć dyskusję proponuje takie rozwiązanie. Wyślij mi na adres e-mail dane do siebie, a ja zaopatrzę Cię w fajny gadżet z zaczarowanej szafy rzecznika. Pasuje?

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 12:28

  • Matraxo (81.219..**) .

    @Jarem - w takim razie zapraszam na blog Marcina Gruszki, tam można chwalić Playa ile wlezie. Tutaj jak widać użytkownicy sieci Orange komentują promocję, bardzo dobrą promocję :)

    Matraxo, 22 Lutego 2010 12:29

  • Timon (195.225..**) .

    Odnośnie migracji do OPOP. Ile razy można migrować z Nowego Orange Go do OPOP i w drugą stronę? Czy są jakieś ograniczenia?

    Timon, 22 Lutego 2010 12:30

  • @tomek@ (82.177..**) .

    @17 hans1054 my wszyscy się cieszymy z tego że Ty się cieszysz. Powinieneś zacząć naśladować klasyków ;) http://www.youtube.com/watch?v=DhecpGGOP40

    @tomek@, 22 Lutego 2010 12:30

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Timon nie ma ograniczeń. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 12:34

  • krzysq (79.162..**) .

    Panie Wojtku. Tydzień temu wysłałem maile do Pana o absurdzie z wymianą uszkodzonej karty SIM NOG. Dalej liczę na jakąkolwiek odpowiedź, nawet odpowiedź złą.
    Pozdrawiam

    krzysq, 22 Lutego 2010 12:41

  • PAWEŁ (79.162..**) .

    @Jurak/ chyba 0,006 gr.?

    PAWEŁ, 22 Lutego 2010 12:49

  • dejwid (95.160..**) .

    Czy po przejściu z nowego go na orange pop, czy trace pakiet tanszych megabajtów?
    Swoją drogą promocja ,,mega wypas"

    dejwid, 22 Lutego 2010 12:54

  • @tomek@ (82.177..**) .

    @47 chyba 0,6 gr. za minutę lub 0,006 zł.

    @tomek@, 22 Lutego 2010 12:54

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Krzysq wysłałem na mój e-mail? Jeśli tak to proszę przypomnij się jeszcze raz i spróbuje pomóc. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 12:54

  • dejwid (95.160..**) .

    Znalazłem odpowiedź :D
    4. Wszelkie rabaty, zniżki, bonusy, pakiety SMSów lub minut oraz ustawienia wynikające z dotychczasowej oferty
    Użytkownika przepadają po dokonaniu zmiany oferty na Orange POP, chyba, że są one dostępne również w ofercie
    Orange POP.

    dejwid, 22 Lutego 2010 13:07

  • krzysq (79.162..**) .

    Wysłałem jeszcze raz na adres wojciech.jabczynski@telekomunikacja.pl. Mam nadzieję, że adres prawidłowy. Pozdrawiam, dzięki

    krzysq, 22 Lutego 2010 13:12

  • szczypior (83.3..**) .

    witaj ponownie Wojtku,ja tez dalej ma tez problem z pakietem tv co guregori i pisze reklamacje do BOKu a Pani wyslala mi odpowiednia konfiguracje do mojego telefonu bo twierdzila ze zle sie lacze ale po zapisaniu i wlaczeniu jej konfiguracji dalej pobiera mi kase.takze tez chyba wole Twoje rozwiaznie z ta szafa.na jaki adres wyslac Ci dane??

    szczypior, 22 Lutego 2010 13:33

  • Qwerty (89.174..**) .

    Podstawa to pakiety internetowe, albo normalne rozliczanie danych w Orange. A tutaj Orange kuleje po całości. Wiec nie wiem za co chwalic marketingowcow skoro rodzi sie to w bólach od roku !!

    Qwerty, 22 Lutego 2010 13:38

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Wyślij i od razu przypomnij o jaki numer telefonu chodzi. Musimy to sprawdzić. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 13:48

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Qwerty cokolwiek nie zrobimy Ty tylko o jednym :-) Pakiety netowe to nie są i nigdy nie będą podstawą oferty prepaid! Podstawą są rozmowy i sms-y. Dla przypomnienia możesz pochwalić marketingowców za OFnk. Absolutnie nie mamy się czego wstydzić. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 13:53

  • PAWEŁ (79.162..**) .

    Panie Wojtku!
    Dzisiaj ponownie wysłałem do Pana e-mail w sprawie CDMA. Czy da się rozwiązać ten problem?

    PAWEŁ, 22 Lutego 2010 14:00

  • Elmo (83.27..**) .

    Wojtek mam pytanie obecnie mam Neo 1mb+TV (umowan na 2lata został rok) czy mogę zmienić na 2MB
    Internet z telewizją i telefonią internetową.??

    Nie ma żadnego "kruczka"?? wcześniej tak przeszedłem z Neo na Neo+TV

    Elmo, 22 Lutego 2010 14:02

  • mikk (77.254..**) .

    Mam pytanie czy jak doladuje sie w NOG korzystajac z Wolnego Weekendu, to czy to nie wykluczy mozliwosci skorzystania z Pogadaj Sobie? Prosze zorientowanych o podpowiedz. Dziekuje. I Wojtku, brawa za ciekawa promocje 1000 minut!

    mikk, 22 Lutego 2010 14:16

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Paweł posłałem sprawę do BOK. Jeśli zrobisz to w ramach jednej promocji nie ma sprawy. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 14:20

  • PAWEŁ (79.162..**) .

    @Mikk/ możesz korzystać z jednego i drugiego jednoczśnie.

    PAWEŁ, 22 Lutego 2010 14:24

  • piorunochron (83.24..**) .

    Szafa rzecznika chyba będzie musiała mieć jakieś drugie dno, jeśli wszyscy koledzy od pakietów tv będą chcieli wygrzebać z niej coś dla siebie :))

    piorunochron, 22 Lutego 2010 14:40

  • mirekb (79.187..**) .

    tutaj chociaz podali termin i wiadomo czego sie spodziewac nie to co w play

    mirekb, 22 Lutego 2010 14:59

  • .wu (77.254..**) .

    Panie Wojtku! Zacznijmy od początku -- oferta faktycznie ciekawa, ale... po pierwsze - tylko w OPOP (akurat dużo bardziej wolałem NOG, a ta taryfa zdaje się być zapominana?). Po wtóre, Pana zdanie "Po pierwsze w ujęciu miesięcznym nasz pakiet kosztuje 12 zł za 2000 minut, ale bez potrzeby ekstra zasilania konta versus doładowanie za 30 zł." -- tak, w Orange w ogóle nie ma musu doładowywania konta :P bardzo przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać. Przy takim rozumowaniu to faktycznie super sprawa bo tak czy siak pieniądze trzeba wydać w przeciągu x dni, więc można i na pakiet, nawet jak nie będzie potrzeby rozmowy. W play takowe gratisy dostaje po doładowaniu. Żeby otrzymać kolejne bonusy faktycznie trzeba doładować konto, ale... nie ma takiego musu, bo na koncie mam jeszcze środki których nie wykorzystałem bo 'miałem za darmo' (podobnie jest w sumie w NOG, z tym że tam żeby otrzymać promo trzeba zrobić dwa doładowania i drugie za 100zł żeby się kalkulowało).
    Po wtóre - mówi Pan, że internet nie jest podstawą w telefonii (może i nie jest, ale ja się tam cieszę z prostego 100MB za 5zł a nie 10MB w orange), ale jeżeli byłby w przystępnych cenach to pewnie więcej osób by z niego korzystało (tak, wiem, niekoniecznie wam na tym zależy... i dlatego do abo dajecie pakiety kilka GB za w sumie grosze :P ). I na koniec, w tym samym kontekście - twierdzi Pan że w Orange jest wybór... tak - ale żeby mieć tani internet (OF), tanie rozmowy do wszystkich (NOG) i tanio w sieci (OPOP) to... no właśnie - trzeba by mieć 3 karty sim... a u konkurencji można mieć to na jednym numerze ;P

    .wu, 22 Lutego 2010 16:58

  • ziemowy (79.185..**) .

    @Qwerty Orange idzie w zaparte i dalej uważa, że pakiety w prepaid nie są potrzebne. To nic, że prawie cała konkurencja je posiada. Nie istotne jest też, że coraz więcej osób kupuje nowoczesne telefony na wolnym rynku i wybiera ofertę na kartę żeby było taniej. Orange nie potrzebuje takich klientów i odsyła ich do konkurencji :D

    ziemowy, 22 Lutego 2010 17:03

  • ws (79.162..**) .

    Super oferta?Ilu jest takich którzy przez 2 tygodnie co dzień mają potrzebę gadania w połączeniach tylko wychodzących przez 70 minut i to tylko do Orange i stacjonarnych?

    ws, 22 Lutego 2010 17:06

  • sztagi (77.253..**) .

    wielki plus oferty jest taki ze oprocz orange sa polaczenia na stacjonarki :)
    @.wu NOG jest tez super oferta i pelno promocji w niej

    sztagi, 22 Lutego 2010 17:20

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Ziemowy uprzejmie proszę nie interpretować moich słów po swojemu. Nigdzie nie napisałem, że pakiety są niepotrzebne. Stwierdziłem tylko, że nie jest to podstawa żadnej oferty prepaid. Dla wszystkich, którzy chcą mieć tańszy net w komórce i stawke 29 gr jest oferta OFnk. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 17:22

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    WS myślę, że bardzo wiele osób woli wydać niecałe 50 gr dziennie, aby gadać do woli ze wszystkimi w Orange i na stacjonarne. Wcale nie musi wykorzystywać pakietu do oporu i tak się bardzo opłaca. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 17:24

  • ja (91.150..**) .

    No właśnie ja teraz nie mogę się opędzić od własnej mamy, która rano włączyła sobie 1000 minut i dzwoni co chwila...

    ja, 22 Lutego 2010 17:26

  • o (91.150..**) .

    O, moje wpisy zaczynają znów się pojawiać na tym blogu... Dzisiaj bywało z tym różnie - nie wiem, czy inni też tak mieli, ale ja napisałem maila do Wojtka i jak ręką odjął. Wolność dla słów!

    o, 22 Lutego 2010 17:33

  • Jaskon (193.59..**) .

    Wojtku dla mnie bomba !!!;) tylko mała sugestia dla marketingowców zeby zrobili 12zł 2000 min ;) pozdrawiam

    Jaskon, 22 Lutego 2010 18:06

  • ziemowy (79.185..**) .

    Wojtku moje słowa nie są interpretacją Twoich wypowiedzi. Nigdzie nie użyłem Twojego nazwiska. Słowa "Orange" użyłem w odniesieniu do całej korporacji a nie do Twojej osoby. Jeśli odebrałeś je jako atak na swoją osobę to bardzo przepraszam. Swoją wypowiedź budowałem na podstawie aktualnej oferty prepaid orange w porównaniu do konkurencji.

    ziemowy, 22 Lutego 2010 18:14

  • tari (79.186..**) .

    Pani rzeczniku Pytanko z innej beczki -czy juz cos wiadomo na temat dekoderow z HDD do telewizji (IPTV /SAT) Ewentualnie wprowadzeniem HD ?? Albo kiedy beda jakies informacje??

    tari, 22 Lutego 2010 18:18

  • Jackowski (212.67..**) .

    Gdyby ta oferta weszła na stałe to naprawdę rewelacja. Doładowanie za 200 zł na 10 m-scy. Za nie otrzymujesz 230 zł (nie licząc żadnych promocji). Za 12 zł masz 2000 minut do Orange i stacjonarnych. Za pozostałe 11 zł ponad pół godziny na rozmowy do innych sieci. Co miesiąc. Za zaledwie 20 zł miesięcznie. Oferta dużo lepsza niż abonament.

    Jackowski, 22 Lutego 2010 18:28

  • piorunochron (85.222..**) .

    Dla tych od pakietów: Ludziska, ja również chciałbym tanie pakiety netowe (zresztą w OFnk już są naprawdę tanie), natomiast nie będę tutaj pisał przy każdej notce na kompletnie inne tematy jednego i tego samego. Ten temat staje się już tak legendarny, jak Zetafon online. Zetafona już mamy, spokojnie, może będą kiedyś i pakiety netowe, natomiast nie popadajmy w monotematyczność :)

    piorunochron, 22 Lutego 2010 18:52

  • Kuba (83.7..**) .

    Jedyne czego mi brakuje w tej ofercie, to informacja w regulaminie, że jest wprowadzona na czas nieokreślony:) Gdybym teraz przedłużał umowę w Orange, poważnie bym rozważył przejście do POPa.

    Kuba, 22 Lutego 2010 19:01

  • tl111 (91.193..**) .

    Wkleję tutaj Twoje słowa Wojtku bo są tak przewrotne jak na rzecznika przystało : " Po pierwsze w ujęciu miesięcznym nasz pakiet kosztuje 12 zł za 2000 minut, ale bez potrzeby ekstra zasilania konta versus doładowanie za 30 zł. Po drugie u nas można dzwonić na dobrze ponad 20 mln numerów (Orange i stacjonarne), zamiast 3 mln". Genialne. Pewnie żebyś mógł to tak ładnie opisać promocja będzie mogła być rozpatrywana jedynie w "ujęciu miesięcznym"? Jednomiesięcznym ? Ale lizusy w tym dziale marketingu ;-\ Po drugie - w playu też można dzwonić na te same numery ;-) . Fakt, drożej . Ale po co mam , u licha , truć 4litery 20-tu milionom ludzi? Nawet trzem milionom nie byłbym w stanie ... Piszesz, że oranż zazwyczaj przdłuża promocje. A taryfa za 50 pln z rozliczaniem po 29 groszy ? Po jakim czasie poszła w niebyt ? Ja postrzegam tą promocje jako chwilowe kontruderzenie kkkokontrude

    tl111, 22 Lutego 2010 19:02

  • Adam (77.253..**) .

    A dla Orange POP to nie działa?

    Adam, 22 Lutego 2010 19:04

  • hiber (212.76..**) .

    napisane jest że obowiązuje w POPie.... :)

    hiber, 22 Lutego 2010 19:06

  • (91.193..**) .

    Cd wypowiedzi - Postrzegam tą promocję jako chwilowe kontruderzenie. Rozwiedka bojom. Jak play się wycofa to Wy nie "zauważycie" upływu ważności. Nauka z poprzedniego marca nie poszła w las. Tylko ciekawe co będzie jak play posunie się dalej ? Macie tylu "żołnierzy"?

    , 22 Lutego 2010 19:09

  • Adam (77.253..**) .

    A dla Nowy POP to nie zadziała? Pozdrawiam!

    Adam, 22 Lutego 2010 19:09

  • dominik300 (89.73..**) .

    ok pakiety w POP-ie są ,
    a w mix ? nie ma ,
    nowoczesne telefony przystosowane do internetu a u was ani jednego pakietu w ramach mixa !!

    i co z tymi wielkimi promocjami internetowymi , luty miał być wielkim miesiącem a puki co mamy koniec lutego i jedną rewolucje internetową w orange
    pozdrawiam

    dominik300, 22 Lutego 2010 19:38

  • Boncio (83.26..**) .

    Przyznam, że ciekawa promocja, choć oczywiście ma swoje wady, żeby aktywować trzeba mieć środki na koncie no i trzeba aktywować co 14 dni. W sumie ładując za 25zł miesięcznie mamy za 12 zł ten pakiet i 13zł do pozostałych. Za 50zł na 3 miesiące wychodzi 36zł na pakiet i 14 do pozostałych (co i tak daje dużo minut). Jak ktoś ma znajomych w Orange to rewelacja.
    A ja będę też nudny i spytam kiedy dla indywidualnych nowa oferta abonamentowa z netem?

    Boncio, 22 Lutego 2010 19:44

  • DJ1910 (85.89..**) .

    Wojtku coś milczysz na temat mozliwosci przejscia do OFnK w zetafonie, a pisales że niebawem bedzie taka możliwość...a tu cisza !

    DJ1910, 22 Lutego 2010 20:14

  • Qwerty (89.174..**) .

    Panie Rzeczniku, ciekawe czy za rok rowniez Pan bedzie pisal, ze internet w komorce (rowniez w pre-paid) nie jest najwazniejszy. Zobaczymy ile bedzie wynosic kurs TPSA na gieldzie za rok. Teraz jest juz slabiutko (i nie pomoga tutaj przechwalki ze "biznes wybiera TPSA" bo biznes pokazuje wlasnie jak lecicie na dol) a nie bedzie na pewno lepiej. Ale wtedy dopiero sie obudzicie i jakos o necie bedzie Pan juz inaczej mowil. Myslalem, ze jak nijaka Pani O. pozegna sie z TPSA to cos ruszy, ale jak widac kiepsko. Co mi z OFnK ? Ja juz mam taryfe Optimum i nie widzi mi sie przekladanie karty SIM pomiedzy modemem a telefonem. Chcialbym placic jak place 75 zl za Optimum i miec ten pakiet podlaczony do swojego numeru w NOG. Ale co ? W Orange sie nie da. Panie Rzeczniku, abonenci pre-paid (zgodnie z nowym prawem) to nie tylko uzytkownicy telefonu z zielonym wyswietlaczem itp, ale rowniez klienci, ktorzy zakupili telefon bez subsydiowania, nie za 1 zł ale za sporo wieksza kase. I chca byc traktowani NORMALNIE. Osobiscie mam NOG, telefon Nokia N900 (notabene zakupiona w USA bo wyszlo mnie niecale 1600 PLN). I co ? Musze isc do takiego Play czy mBanku bo tam za glupia piątke mam jakis pakiet. A w Orange co mam. Nic. Odpalilem ostatnio na ulicy neta aby sprawdzic lokalizacje jednego punktu. I co. 10 zł skasowane. NONSENS. Sa dziesiatki tysiecy klientow ktorzy generowaliby jakies kwoty za net. Ale po co. Grunt to "źlamdanie" ze nam zyski spadaja i wogole to ciezki biznes jak robi to prezes W. Boze... widzisz a nie grzmisz.

    Qwerty, 22 Lutego 2010 20:46

  • hiber (212.76..**) .

    nikt jeszcze nie wymyślił nic takiego co by pasowało każdemu! Wiesz, jezeli chcesz mieć tanie rozmowy i tani net to kupujesz Free na kartę. Z resztą w moim odczuciu, większość osób używających prepaidów to takie osoby jak wymieniłeś... Jeżeli mówisz że musisz iść do playa albo mbanku to równioe dobrze możesz kupić free na kartę :)

    hiber, 22 Lutego 2010 20:59

  • ™Sztagi™√ιק ® (77.253..**) .

    mi tam promocja bardzo sie podoba

    ™Sztagi™√ιק ® , 22 Lutego 2010 21:05

  • lukaaa1979 (85.28..**) .

    moje info odnośnie promocji 100 minut jest pozytywna ale moglibyście cos takiego wprowadzić jak przy kazdym doładowaniu otrzymujemy bezpłatne minuty w sieci Orange,pomyślcie czy to nie dobry pomysł,uważam że to jest dobry pomysł a wy???
    Wiecej promocji własnie takich 1000 minut.
    Tylko pogratulować!!!

    lukaaa1979, 22 Lutego 2010 21:06

  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™√ιק ® (77.253..**) .

    Wojtku beda jakies promocje doladowan w tym tygodniu ???

    ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™√ιק ® , 22 Lutego 2010 21:12

  • PolakDuży (217.76..**) .

    Właśnie, Wojtku, prepaidowcy to już teraz pełnoprawni klienci (ustawa czeka na podpis)! Czy prepaidowiec to też abonamentowiec i domaga się pakietów internetowych we wszystkich ofertach!!! Kiedy wreszcie ta rewolucja internetowa w Orange GO i POP ???

    PolakDuży, 22 Lutego 2010 21:20

  • Adam (89.72..**) .

    Dobry wieczór
    Jak tylko przeczytalem tytul artykulu to juz wiedzialem ze musi byc jakis haczyk.. najpewniej jakis krotki termin, no i zgadlem tylko 14 dni.
    Promocja bardzo ciekawa, w sam raz jak na swieta, ale termin krotki :-) .
    Mam podobne odczucie jak przedmowca 81 (tl111), odnosze wrazenie ze Orange przygotowal ograniczona czasowo promocje na swieta wielkanocne, ktora zdecydowal sie w trybie plinym przyspieszyc z racji wprowadzenia Stanu Darmowego w P4.
    W tym pakiecie irytuje mnie powaznie jedno, zalozmy ze ktos sobie kupi 1000 minut na 14 dni czy 2000 na 1 miesiac; zalozmy ze bedzie mial potrzebe czy kaprys porozmawiac sobie z kilkoma osobami (Orange lub stacjonarne) jednoczesnie w trybie konferencji, w koncu minut ma tyle, ze jak szalec to szalec. I co ???
    Oczywiscie nic z tego, bo w Orange POP takiej mozliwosci nie ma i nie wiadomo czy bedzie.

    Adam, 22 Lutego 2010 21:33

  • Adam (77.253..**) .

    Dziękuje za odpowiedź.

    Adam, 22 Lutego 2010 21:39

  • heniek (77.254..**) .

    nie rozumiem was macie 1gr za 100kB w orange free i do tego 29gr do wszystkich sieci poza play i polsatem wiec o co wam chodzi? chcecie neta idziecie do orange free na karte i uzywacie neta za darmoche i do tego dzwonicie za 29gr, malo wam? byscie chcieli pewnie zeby powstala taryfa "orange dla malkontentow" laczaca wszystkie opcje z orane pop, nowe orange go i orange free na karte - nie przesadzacie? tak zle tak niedobrze. pozdrawiam.

    heniek, 22 Lutego 2010 21:46

  • Wojtek Jabczyński (87.206..**) .

    Qwerty mam nieodparte wrażenie, że w Twoich wypowiedziach jest za dużo emocji. Jeśli chodzi o biznes to proponuje przeczytać raport UKE w tym zakresie, by zobaczyć, że absolutnie nie masz racji. Potwierdza to także nasze saldo biznesowego MNP i dodatkowo badanie Pentoru. Jutro publikujemy wyniki Grupy TP za cały 2009 rok, więc będziesz mógł zobaczyć, co się nam udało udało, a co nie. Moim zdaniem trzeba mieć sporo złej woli, aby nie dostrzeć wielu fajnych nowości w naszej ofercie, że wspomnę tylko liczne promocje, rewolucyjne limity w OF, plany optymalne dla biznesu z Internetem, czy ofertę OFnk. Nawet etatowi krytycy Orange na moim blogu przyznają, że jest dużo lepiej. Sprawa wałkowanych pakietów. Czy tego chcesz czy nie, klienci prepaid skupiają się głównie na rozmowach i sms-ach. Inne usługi to promil i mam na myśli nie tylko własną sieć. Potwierdza to ostatnie badanie preferencji klienckich. Oczywiście zarazem prawdą jest, że zainteresowanie ofertą dostępu do netu, tv, gps itp. będzie rosła, ale zależy to głównie od większej ilości nowoczesnych telefonów. Co do Twoich indywidualnych preferencji dyskutować nie zamierzam. Jest sporo ofert do wyboru i Ty decydujesz na czym Ci najbardziej zależy. Proszę tylko abyś się nie upierał, że wszystko jest do kitu skoro nie ma nowych pakietów prepaid. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 21:48

  • Wojtek Jabczyński (87.206..**) .

    Ziemowy jest spoko. Tari odpowiadałem na to pytanie wiele razy. Obydwie rzeczy planujemy uruchomić w tym roku. DJ 1910 mam nadzieję, że będzie to możliwe szybko. Póki co czekam tak samo jak Ty na dobrą wiadomość. Sztagi, ale sobie zrobiłeś odjechane nicki. Mam się przyzwyczajać :-) tl111 i Adam idąc na konkurencyjnym rynku zawsze panuje wojna, wysyła się zwiady bojem lub rzuca całe siły do walki. Wszystko zależy od sytuacji. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Lutego 2010 21:59

  • √ιק™Sztagi™√ιק® (77.253..**) .

    Nom fajny ni tez sie podoba :)

    √ιק™Sztagi™√ιק® , 22 Lutego 2010 22:05

  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™® (77.253..**) .

    tylko to ip mnie denerwuje bo nie wyswietla pelnej nazwy :/

    ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™®, 22 Lutego 2010 22:10

  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™® (77.253..**) .

    O teraz jest oki i przy tym zostaje :) A tak aprpopos to koszulka jeszcze nie doszła :( Wojtku planujesz jakies konkursy częstrze z gadzetami itp???

    ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™®, 22 Lutego 2010 22:20

  • kleks (91.211..**) .

    A wie może ktoś czy można jakoś zrobić sobie duplikat karty sim? Chodzi mi o to żeby uniknąć przekładania z telefonu do modemu tylko jedną mieć w aparacie a druga na stałe w kompie.

    kleks, 22 Lutego 2010 22:24

  • k78 (95.49..**) .

    oferta pozytywnie mnie zaskoczyła , dziekuję... teraz marketingowcy powinni odświerzyc ofertę zetafon i przedłużyć wartość konta :)

    k78, 22 Lutego 2010 22:56

  • cooliguana (213.76..**) .

    Stado baranów bym to tak określił - cokolwiek się nie zrobi to źle - jak Wam nie pasuje, lub kilka zł to tak dużo to nie musicie aktywować tego pakietu i po problemie. Jakby rozmowa była za 1gr to też by było źle gdyż byłyby pytania dlaczego połączenia międzynarodowe nie są również za 1gr.

    cooliguana, 22 Lutego 2010 23:04

  • ***likat (91.150..**) .

    Widziałem w jednym filmie, że polska policja to potrafi. Więc myślę, że na najbliższym posterunku dałoby się to załatwić.

    ***likat, 22 Lutego 2010 23:12

  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™® (77.253..**) .

    @kleks duplikat se mozesz wyrobic ale stara karta bedzie nie aktywna nie mozna miec 2 kart do jednego nr :P

    ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™®, 22 Lutego 2010 23:20

  • Arturo1466 (83.19..**) .

    Witam!! Kiedy włączycie OrangeGG? Bo już za długo to trwa.........
    Pozdrawiam

    Arturo1466, 22 Lutego 2010 23:20

  • duplikat SIM u konkurencji (91.150..**) .

    Takie rzeczy tylko w... - u konkurencji: http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-porady/polaczenia/tandem

    duplikat SIM u konkurencji, 22 Lutego 2010 23:27

  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™® (77.253..**) .

    a no ciekawe nawet nie wiedzialem ze takie cos mozliwe w polsce a tu az sie zdziwilem he he

    ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™®, 22 Lutego 2010 23:46

  • Qwerty (89.174..**) .

    Panie Rzeczniku, czytam wlasnie zapowiadane przez Pana na dzisiaj wyniki TPSA/Orange i co mamy: "23.02. Warszawa (PAP) - Zysk netto grupy TP SA w całym 2009 roku spadł do 1,28 mld zł z 2,19 mld zł rok wcześniej - poinformowała spółka w raporcie rocznym. Zysk operacyjny w 2009 rok wyniósł 2,1 mld zł wobec 3,3 mld zł rok wcześniej, a przychody telekomu 16,56 mld zł wobec 18,17 mld zł w 2008 roku.(PAP)" oraz "23.02. Warszawa (PAP) - Grupa Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) miała po czterech kwartałach 2009 roku 7,75 mld zł przychodów z telefonii komórkowej, czyli o 10,2 proc. mniej niż 8,62 mld zł w 2008 roku - podała TP SA w raporcie. Marża EBITDA spadła o 10 pkt proc. do 28,6 proc. na koniec czwartego kwartału 2009 roku." Czyli co ? Zadowolenie w TPSA/Orange ? No mysle ze nie. I niech daruje sobie Pan wpisy, że "klienci prepaid skupiają się głównie na rozmowach i sms-ach. Inne usługi to promil i mam na myśli nie tylko własną sieć." Pytam, jak klienci pre-paid w Orange maja skupic sie na necie w pre-paid (nawet sprobowac skorzystac z niego i sprawdzic "namacalnie" jak dziala) skoro placą kosmos ceny !! Kto raz sprobowal zabawy i zaplacil za tą ciekawosc sporo kasy to juz wiec w pre-paid internetu nie uzyje. Ja podam przyklad od siebie z billingu (jakies 2-3 minuty polaczenia: 2010.02.01 10:39 2122.00 kB za jedyne 10,75 PLN lub 2010.02.01 12:17 1135.00 kB za jedyne 5,75 PLN. Czy to jest normalne ? NA PEWNO NIE. Ale takie rzeczy to tylko w Orange. Ciekawe kiedy znowu sie obudzcie i normalne ceny netu sie pojawia, bo bedzie tak zapewne, gdy konkurencja to na Was wymusi.

    Qwerty, 23 Lutego 2010 08:02

  • tl111 (91.193..**) .

    Jak z zysku 1,28 mld można wypłacić 2,0 mld dywidendy ?

    tl111, 23 Lutego 2010 09:29

  • rafaik (85.222..**) .

    tl111 --> Z zysku z lat ubiegłych.

    rafaik, 23 Lutego 2010 09:47

  • rafaik (85.222..**) .

    tl111 --> Jeszcze mi uciekło z kapitału zapasowego lub z kapitału rezerwowego. Ale też z pewnymi wyjątkami bo musi on pochodzić z zysku.

    rafaik, 23 Lutego 2010 09:49

  • tl111 (91.193..**) .

    Czyli wsuwamy własny ogon w myśl polskiego porzekadła "zastaw się , a pokaż się". Dobrą wiadomością dla klientów Centertela bylaby wiadomość o chęci kupna ich sieci przez Playa. :->>>

    tl111, 23 Lutego 2010 10:03

  • tl111 (91.193..**) .

    Pamiętam też pewien ironiczny tytuł - "Objawione cyferki Playa"

    tl111, 23 Lutego 2010 10:11

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    tl111, rafaik informacyjnie wypłata dywidendy będzie z naszego zysku z ubiegłych lat. To nic nadzwyczajnego na rynku. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 23 Lutego 2010 10:20

  • rafaik (85.222..**) .

    Wojtku czyli tak jak napisałem :) Cytuję samego siebie "Z zysku z lat ubiegłych" To tl111 pytał jakim to możliwe.

    rafaik, 23 Lutego 2010 10:23

  • DJ1910 (85.89..**) .

    Z całym szacunkiem Wojtku, ale troche piszesz pod publiczke ;) Nie da się ukryć że kolega Qwerty ma rację w swoich wywodach. Jestem informatykiem i wsród informatyków się obracam, i to już jest spora grupa klientów na tani net w komórce (i nie mów mi prosze o nowych limitach w OF bo nie o taką usługe chodzi, tylko wlasnie o pre-paid). Poza informatykami itd itp jest kolejna grupa ludzi którzy po prostu mają fajne telefony, i te telefony "are meant to be working on-line" ;) I taki klient, jeśli myśleć i liczyć potrafi, ominie waszą sieć na kilometr :) To spora grupa osób która potrafi nie mało wydac na usługi telekomunikacyjne, lecz w zamian oczekuje sensownego traktowania. Teraz zarabia na nich Play i póki szybko się z tym nie uporacie stan rzeczy nie ulegnie zmianie. OFnK da radę znieść, ale też na dłuższą metę w czasie wiekszej potrzeby można troche dostać po kieszeni ;) SkyFire żre dośc dużo danych, a to jedyna sensownie działająca przeglądarka dla Windows Mobile (Opera Mobile kompresuje, ale działa tragicznie). No i moj problem Zetafonowy, który jak napisales mozliwe że niedlugo zostanie rozwiązany ;) Chociaż wolałbym jednak pakiety w NOG, bo mam 2 miesiące rozwój do mej narzeczonej za free ;)

    DJ1910, 23 Lutego 2010 10:26

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    tl111 a propos wsuwania własnego ogona. Wiesz już ile zarobiliśmy i to chyba całkiem niemała suma. Ponadto zrealizowaliśmy główny cel tj. uzyskaliśmy 3,2 mld zł tzw. wolnych środków netto. Dzięki temu zredukowaliśmy nasze zadłużenie o 1 mld zł, a nasz bilans jest jednym z najbezpieczniejszych w branży. Dajemy radę :-) Co do Playa to myślę, że chciałby mieć objawione takie cyferki jak Orange :-)

    Wojtek Jabczyński, 23 Lutego 2010 10:27

  • dejwid (95.160..**) .

    Niestety po przejściu z nog na pop przepadły megabajty wykupione (wg regulaminy nie powinny, bowiem występują tu i tu :/)

    dejwid, 23 Lutego 2010 10:31

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    DJ1910 z uporem wracamy do tego samego tematu, wymieniając identyczne argumenty. Ty i Qwerty patrzycie na kwestię pakietów z punku widzenia niewielkich grup użytkowników (mają ofertę na kartę, dobre telefony i częstą potrzebę korzystania z netu), którzy oczekują dobrej oferty pod swoje potrzeby. Natomiast firma musi patrzeć bardziej globalnie. Priorytetem zawsze będzie przygotowanie ofert z myślą o większości użytkowników, gdyż to przynosi przychody i zyski. Zarazem jednak nie zapominając o mniejszych grupach klientów, które właśnie nastawiają się na net w prepaid, przygotowaliśmy OFnk ze stawką na rozmowy po 29 gr. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 23 Lutego 2010 10:40

  • jacek (89.78..**) .

    Wojtku. Do rozmów jedna karta SIM, do netu druga.Może jeszcze wymyślcie coś do smsów i będzie trzecia karta. Ludzie nie chcą mieć możliwości korzystania z internetu zmieniając SIM, bo tak to naprawdę nie trzeba korzystać z Waszej oferty. Może się mylę, ale obniżka ceny 100kb nie jest kosztownym przedsięwzięciem. Żadnej szczególnej ofetry prygotowywać nie trzeba. I tak jeszcze na koniec czy nie dziwi Cię, że akurat ta niewielka grupa chcących mieć tani internet w prepaid zebrała się tu, na Twoim blogu? Być może chcących taniego internetu nie jest tak mało jak wię Wam wydaje.

    jacek, 23 Lutego 2010 10:52

  • @tomek@ (82.177..**) .

    Dużo w szacunkach się nie pomyliłem. Prawie milion klientów prepaida mniej ( w ciągu 2 lat 1,5 miliona mniej ) i pojawiły się super oferty w prepaidzie które biją na łeb te w abonamencie gdzie widzimy duży wzrost. Mnie zastanawia co ludzie widzą w tym Orange abonamencie ?

    @tomek@, 23 Lutego 2010 10:55

  • @tomek@ (82.177..**) .

    Odnośnie cen internetu i wielu taryf w ofercie prepaid to ja tutaj widzę analogię do supermarketów gdzie w jednym jest tańsze mleko ale droższe pieczywo. Większość ludzi nie będzie chodzić do wszystkich supermarketów w okolicy żeby mieć wszystko najtaniej. Liczy się kasa. Jak jedna usługa jest taniej to Orange zarabia na innej więcej.

    @tomek@, 23 Lutego 2010 11:01

  • padre777 (194.9..**) .

    Wojtku! Mnie już irytuje ta cała dyskusja na temat pakietów internetowych przy każdym Twoim możliwym poście. Wydaje mi się, że przy obcenym stanie rzeczy nie ma potrzeby go dalej prowadzić. Ale z drugiej strony naszła mnie pewna myśl - i wybacz, że zapytam o te nieszczęsne pakiety... . Chodzi mi o to, że tak na dobrą sprawę (przynajmniej mi się tak wydaje) to po co mnożyć oferty? Równie dobrze, można by (tu też mi się tak wydaje) połączyć np. OPOP`a z OFnk - czy też jako wspólną ofertę czy też jako dodatkowy wykupywany pakiet - no coś w ten deseń. Nie wiem niestety jakby to wyglądało od strony technicznej, ale też nie wydaje mi się, żeby zamian w cenniku nie była możliwa. No chyba, że strategia marketingowa na to nie pozwala. Ale myślę, że byłby to duży krok i pewien bat na pozostałą trójcę. No i nie zapomnijmy o korzyściach: 1. znika jedna oferta, przez co druga staje się bogatsza. 2. "informatycy" mają swój tani internet na kartę, co może też doprowadzić do tego, że reszta społeczeństwa stanie się bardziej zinformatyzowana dzięki temu (chociaż pewnie skończy się na mobilnej wersji naszej klasy...;) ) 3. Będziesz miał przynajmniej częściowy spokój z pytaniami o pakiety pod każdą wiadomością na blogu (bo później będzie temat "dlaczego tak drogo" - ale temu nikt nie jest w stanie zapobiec).
    Ot tyle z przemyśleń. Przepraszam najmocniej i już do tematu nie wracam.

    padre777, 23 Lutego 2010 11:04

  • PAWEŁ (188.47..**) .

    Ja wole net w komputerze, bo jest wygodniej. Ale pakiet wielu osobą by się przydały. Korzystałem z netu w komórce do kwietnia 2009 a od maja z CDMA OFP.
    Mam pytanie, czy jeśli wydałe na net 343zł to po odliczeniu dostane 343zł czy tylko jakiś procent tej kwoty. Dzięki

    PAWEŁ, 23 Lutego 2010 11:16

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Padre777 przemyślenia są bardzo ok i myślę, że warte przekazania marketingowcom. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 23 Lutego 2010 11:19

  • dominik300 (89.73..**) .

    co do tematu pakiety internetowe,
    w popie jakieś przynajmniej są (tragiczne , ale są),
    a w mix-ie , dajecie nowoczesne telefony , a za połączenie z internetem jest kosmicznie drogo , ani jednego pakietu !!!!

    dominik300, 23 Lutego 2010 11:39

  • @tomek@ (82.177..**) .

    Prepaid Orange prześcignął już nawet spadek linii głosowych w TP. 925000 stracił prepaid a linii głosowych 845000 mniej. Dziwi mnie spadek linii internetowych ADSL o 24000 ?

    @tomek@, 23 Lutego 2010 11:53

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Tomek kilka słów o spadku prepaid o 1 mln kart w ujęciu rocznym. Największy spadek był w IQ 2009 o 645 tys. (powód duże wyłączenie martwych dusz), reszta rozłożyła się na 3 pozostałe kwartały 2009. W mojej ocenie, biorąc pod uwagę działania Play + MNP w jeden dzień, to nie jest najgorzej. Jednocześnie w tym czasie przybyło nam prawie 600 tys. klientów abonamentowych. To już z kolei bardzo dobry wynik, zwłaszcza że ARPU z postpaid jest ponad 3 razy większe. Pozdrawiam.

    Wojtek Jabczyński, 23 Lutego 2010 12:06

  • @tomek@ (82.177..**) .

    @128 nie zgadzam się z tezą że były to wyłączenia martwych dusz ponieważ przy takim dużym wyłączeniu kart SIM powinno ARPU proporcjonalnie wzrosnąć ? Tymczasem ARPU spadło w ciągu roku. To dziwne skoro zostali sami prepaidowcy którzy płacili o wiele więcej niż ARPU żeby zbilansować te hipotetyczne martwe dusze.

    @tomek@, 23 Lutego 2010 12:15

  • sd (77.255..**) .

    Zrobić 20MB za 5zł w pakiecie z naliczaniem co 50kB i wg mnie jest ok :) Wojtku - mówisz "ludzie nie korzystają", więc zaryzykuję stwierdzenie, że "Orange nie straci" dając taki pakiecik w prepaidzie, w czym więc problem ;-)

    sd, 23 Lutego 2010 12:34

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Tomek a może wynika to jednak z czegoś innego? Pamiętasz świąteczne podwójne doładowania? Zapłacone przed świętami, a konsumowane po nich. Dla porównania ARPU IVQ 2008 - 23,3 zł; IQ 2009 - 20,2 zł. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 23 Lutego 2010 12:39

  • murzyn (78.8..**) .

    Może i teraz w POp i Orange Go mało ludzi korzysta z internetu. Ale pewnie jest to spowodowane tym, że są bardzo drogie i małe pakiety. Sam kupuję pamiet rzadko i zastanawiam się nad tym dwa razy. Ale gdyby pakiety były bardziej atrakcyjne to na 100% będzie spory przyrost użytkowników internetu w Orange GO i POP.

    murzyn, 23 Lutego 2010 12:48

  • DJ1910 (85.89..**) .

    Sam widzisz Wojtku, Twoje argumenty nie są zgodne z rzeczywistością...ludzie piszą jednoznacznie, te pakiety sa niezbędnę jeśli Wasza oferta ma być elastyczna, więc nie neguj uparcie tego co jest rzeczą oczywistą. Po co mieć pare kart sim skoro można mieć wszystko na jednej? Użytkownik za elastyczną usługe odpłaci się lojalnością i tym że bedzie w Orange zostawiał kase, a nie gdzie indziej. Niestety w naszym kraju ludzie od marketingu kombinują jak koń pod góre, i nie za bardzo wiedzą jak wykonywać swoją pracę. Na tym wszystkim tracą klienci, bo muszą ostro się nakombinowac jesli chcą dostać to na czym im zależy. Dla marketingowców Orange jak widać łatwiej wygonić takich userów jak ja czy Qwerty do Plusa lub Playa, zamiast delikatnie ruszyć 4 litery i zerowym kosztem wprowadzić coś co juz konkurencja ma od dawna :) Nie da się tego logicznie wyjaśnić...

    DJ1910, 23 Lutego 2010 13:02

  • Krótka piłka: net mobilny (91.150..**) .

    Wiele już razy przymierzałem się do przesiadki z neta po kablu (płacę ok. 35 PLN/m-c za 512 kB / 1 MB) na mobilnego, ale czytam na formach, co się dzieje u userów (rwanie zasięgu, spadki transferu, wyrzucanie z sieci itp.). Poza tym moje transfery są na poziomie ok. 0,5 GB/d - po prostu pracuję naście godzin przy kompie i czeszę neta regularnie. Dlatego na razie płacę kablowi. Zapłaciłbym nawet 50-60 PLN/m-c mobilnemu, gdybym mógł pracować równie komfortowo, a w dodatku od czasu do czasu bezstresowo sięgnąć do www poza domem. Prawdziwa rewolucja jeszcze przed nami.

    Krótka piłka: net mobilny, 23 Lutego 2010 13:11

  • jacek (89.78..**) .

    Dokładnie. Ludzie nie korzystają z pakietów netowych zatem ich nie wprowadzacie. Dlaczego nikt nie zastanawia się dlaczego nie korzystają?

    jacek, 23 Lutego 2010 13:22

  • Błażej (83.17..**) .

    W dobie możliwości przeniesienia numeru w 24h mało ludzi korzystających z internetu w Orange prepaid może brać się z wysokiej ceny.
    Osobiście korzystałem z Orange Go, obecnie przeniosłem się do konkurencji, ze względu na potrzebę dostępu do internetu w telefonie (około 100-150mb/mc). I czekam na pakiety w Orange żeby wrócić ;)
    Pytanie czy takich osób nie ma więcej?

    Błażej, 23 Lutego 2010 13:22

  • hiber (83.6..**) .

    DJ1910: akurat w nowym free na kartę jest tak, że moim zdaniem jednej karty mozna używać zarówno do dzwonienia jak i do netu. Transmisja 1 gr/100 kB plus przyzwoite stawki za połączenia głosowe...moim zdaniem daje radę.

    hiber, 23 Lutego 2010 13:39

  • PAWEŁ (188.47..**) .

    Pod @124 zadałem pytanie , czy ktoś odpowie na nie. Dzięki

    PAWEŁ, 23 Lutego 2010 13:40

  • ziemowy (79.191..**) .

    Chyba już pora dać spokój z tymi pakietami. Z czasem gdy w ofercie Orange będzie coraz więcej Smartfonów wymagających dostępu on-line przez 24h/dobę takie pakiety z pewnością się pojawią. Mam również cichą nadzieje na odświeżenie oferty OA na wzór tej dla Firm.
    Czekamy na nowości :) A pakiet 1000 min za 6 zł wymiata! W porównaniu z pakietem POPMinuty gdzie za 12 zł było 120 minut to duży postęp. Oby tak dalej Orange!!

    ziemowy, 23 Lutego 2010 13:57

  • @tomek@ (82.177..**) .

    @131 ARPU z klienta liczy się w momencie wydania środków a nie doładowania ? Skoro wśród 8,015 mln. klientów na koniec 2008 roku było 0,645 mln. martwych dusz to pozostałe 7,37 mln. klientów powinno wygenerować ARPU na poziomie 25,33 zł. a nie 20,2 zł. przyjmując proporcjonalność wydatków w każdym miesiącu. Oczywiście w święta wydawano chyba więcej. Mimo wszystko różnica jest duża i zastanawiająca.

    @tomek@, 23 Lutego 2010 14:05

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Proszę bardzo Paweł http://www.pit.pl/ulga-internet/index.php

    Wojtek Jabczyński, 23 Lutego 2010 14:51

  • PAWEŁ (79.162..**) .

    Panie Wojtku
    Czy dobrze rozumiem, dostane 343zł? Bo nic tam nie pisz, że tylko jakiś procent tej kwoty. Dzięki

    PAWEŁ, 23 Lutego 2010 15:34

  • @tomek@ (82.177..**) .

    @142 wróżki szukasz ? Nie wiemy jakie masz dochody, jakie płacisz podatki ? Ogólnie jeżeli wydałeś 343 zł. odliczenie jest od dochodu, jak masz zapłacone jakieś zaliczki na podatek od których możesz dostać zwrot i jest to np. 18%, zwrotu będzie 61,74 zł. w gotówce. Możliwości kilkadziesiąt. Pomijam czy masz wszystkie potrzebne papiery niezbędne do odliczenia. W podanym linku jest opisane jak nie powiem komu i gdzie.

    @tomek@, 23 Lutego 2010 15:56

  • PAWEŁ (79.162..**) .

    @tomek@ net odlicz się od dochodu, nie od podatku. Chodzi o to czy dostane 343 czy tylko jakiś % z tej kwoty.

    PAWEŁ, 23 Lutego 2010 16:09

  • @tomek@ (82.177..**) .

    @144 obstawiam że dostaniesz zwrotu z tego tytułu 61,74 zł.

    @tomek@, 23 Lutego 2010 16:26

  • PAWEŁ (79.162..**) .

    @tomek@/ też tak myśle, bo inaczej to był by darmowy net przy abonamencie za 49zł. Taki ja płace od czerwca w OFP CDMA.

    PAWEŁ, 23 Lutego 2010 16:42

  • Michał (83.25..**) .

    Panie Wojtku, wydaje mi się, że problem leży w tym, że dla Orange danie np. 50mb za 5zł to jest promocja, a nie uzyskanie dodatkowych 5zł od klienta, który dziś płaci 0zł. A skoro tak to traktujecie jako promocja, to nic dziwnego że wolicie promować SMSy i minuty... Zacznijcie traktować to jako zysk, a nie stratę :)

    Michał, 23 Lutego 2010 18:02

  • dejwid (95.160..**) .

    A więc wiadomo może coś kiedy będzie możliwość przesiadki na OFnk w zetafonie?

    dejwid, 23 Lutego 2010 19:15

  • miki (188.147..**) .

    sztagi -- słodzisz Playowi i orange...Człowieku ogarnij się bo nadajesz na 2 blogach

    miki, 23 Lutego 2010 20:56

  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™® (77.253..**) .

    @miki nie slodze nikomu a ze siedze na 2 blogach to dlatego i nie ukrywam korzystam z 2 sim prepaid Orange i Play w jedny telefonie :)

    ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™®, 23 Lutego 2010 21:10

  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™® (77.253..**) .

    widze ze nazwy uslug sie ostatnio w popie pozmienialy np Nakręcone Minuty he he :)

    ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™®, 23 Lutego 2010 22:26

  • tl111 (91.193..**) .

    Czekam, czekam i ... nic. Ani słowka nt. cyferek oranża i tpsa . Czyżby Rzecznik tpsa zmienił się w antyrzecznika play? Tylko o wynikach tej sieci warto rozmawiać ? I to ironicznie ? Fakty dotyczące własnej firmy są mało istotne ? Nie odczytujcie tego jako atak ale jako zdziwienie. Szczere zdziwienie.

    tl111, 24 Lutego 2010 08:30

  • Wojtek Jabczyński (85.222..**) .

    @tl111 - wczoraj w mediach komentarzy dotyczących naszych wyników było bardzo dużo. Wypowiadał się prezes, analitycy, fachowcy, oraz dziennikarze. Cóż skromny rzecznik może do tego dodać?
    Nasze wyniki i komentarze zawsze są podawane do oficjalnej wiadomości i każdy może się z nimi zapoznać. pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 24 Lutego 2010 08:49

  • tl111 (91.193..**) .

    Tak jak o wynikach playa. Co rzecznik tpsa może dodać ? Swoje zdanie, swoje przemyślenia , swój komentarz. Może zachęcić do dyskusji stałych bywalców swojego bloga. Brak wzmianki to też mocno znaczący gest ...

    tl111, 24 Lutego 2010 09:00

  • Waldek (89.79..**) .

    Panie Wojtku czy możemy spodziewać się podobnego pakietu dla Orange GO.

    Pzdr

    Waldek, 24 Lutego 2010 09:12

  • Obserwator (109.243..**) .

    Mając na uwadze spadek użytkowników prepaid w Orange (patrz raport) oraz wprowadzoną promocję od razu pomyślałem, że oferta powstała w celu aktywizacji klientów, którzy formalnie mają telefon w Orange ale używają Play, bo jest taniej. Teraz skuszeni rozmowami wewnątrz sieci i na stacjonarne za 0 zł mogą zapłacić 12 zł za 2 tygodnie, chociaż moim zdaniem to zbyt optymistyczne założenie. Jednak mitem jest, że w/w rozmowy nic nie kosztują. Wystarczy ilość środków zabranych z konta prepaid na uruchomienie promocji podzielić przez ilość minut dostępnych za te pieniądze. Połączenia w ramach tej promocji praktycznie nie mają interconnectu, bo większość stacjonarnych należy do TP, ale przecież trzeba pokryć ogromne koszty związane z zarobkami zarządu TP idące w dziesiątki milionów zł - patrz raport za 2009 rok. Mając powyższe na uwadze stawiam tezę, że Orange przygotowuje się do sprzedaży, a nieudolnie naśladując promocje w Play, chce uatrakcyjnić swój posag. A teraz poważniej. Zbieżność tej opinii z opinią Pana Rzecznika dotyczącą wprowadzenia Stanu Darmowego w Play NIE jest przypadkowa. Wcale się nie zdziwię jak zostanie szybko usunięta.

    Obserwator, 24 Lutego 2010 10:19

  • rai (83.24..**) .

    obserwator: ale dlaczego "nieudolnie naśladując promocję w play". Przecież jak wykupisz po sobie dwa takie pakiety w popie, to masz za 12 zł 2000 minut po sieci na praktycznie miesiąc (28 dni). To wychodzi koło 71 minut dziennie do znacznie większej liczby numerów niż w p4 (plus jeszcze stacjonarki). Nie wiem co w tym nieudolnego...

    rai, 24 Lutego 2010 10:28

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Waldek nie planujemy takiego pakietu w Orange Go. Obserwator spadło w prepaid urosło w postpaid i biznesie. Mamy prawie 14 mln klientów. Nasza sytuacja finansowa jest bardzo dobra i naprawdę dajemy sobie radę. Stawiam tezę, że Play też by tak chciał :-) Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 24 Lutego 2010 12:15

  • szczypior (83.3..**) .

    Wojtek czy plany optymalne zarowno mix jak i abo mozna przedluzyc przez internet bez telefonu ?? bo nie widze takiej opcji bo za kazdym razem przerzuca mnie do wyboru telefonu.jesli jest taka mozliwosc to prosilbym o link do takiej opcji.

    szczypior, 24 Lutego 2010 14:17

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Szczypior jest taka możliwość zarówno dla abo http://www.orange.pl/portal/map/map/new_corpo_proposition i mixa http://www.orange.pl/portal/map/map/hub_corpo_mix?stamp=1267025331452

    Wojtek Jabczyński, 24 Lutego 2010 16:32

  • tl111 (91.193..**) .

    Wojtku, to może przeprowadź do swojej tezy jakieś rozumowanie dowodowe ? Może w oparciu o perspektywy rozwoju ? O wymagania właścicieli ? Czas bycia na rynku ? Możliwości kreowania oferty ? itd itp

    tl111, 24 Lutego 2010 17:23

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    tl111 tym razem się nie podejmuję :-) Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 24 Lutego 2010 17:27

  • szczypior (83.3..**) .

    o ile optymalny abo jest bez telefonu na stronie to mixa nie ma.chociaz wczoraj abo nie bylo na stronie wiec moze mix bedzie tez jutro.bardzo sie zdziwilem ze biorac opcje bez telefonu nic wiecej sie nie dostaje.

    szczypior, 24 Lutego 2010 19:16

  • hahaha (79.190..**) .

    "Promocja obowiazuje od 22.022010 r. do 31.03.2010 r" Ciesze sie pakietem bo jest tylko na CHWILE :) Widze ze wszyscy skaczą z radosci bo jaki to Swietny pakiet orange zrobilo, hahaha :) trzeba czytac regulaminy zanim sie zacznie wychwalac haha :)

    hahaha, 24 Lutego 2010 19:22

  • blejk (89.78..**) .

    @szczypior jak nie potrzebujesz telefonu to zerknij sobie na "tylko sim", podstawowy atut umowa na 12 m-cy :)

    blejk, 24 Lutego 2010 19:29

  • Bonifacy (83.23..**) .

    Jedyna, wg mnie, dobra promocja w POP. Pomyślcie o wprowadzeniu jej na stałe. 12 PLN to zawsze mniej niż 30PLN/msc jak w Play, a ilości minut (1000-2000) i tak są dla normalnych ludzi absurdalne.

    Bonifacy, 25 Lutego 2010 14:11

  • kalkulator (91.150..**) .

    Moim zdaniem porównywanie 1000 minut za 6 zł (Orange) z 43200 minut za 0 zł (Play) nie jest dobre. W Playu jest to prawdziwy gratis. Przede wszystkim dlatego, że w Playu można wydać te 30 zł na co się chce (np. na sms-y charytatywne). A w Orange po prostu płaci się za pakiet.

    kalkulator, 25 Lutego 2010 14:41

  • hiber. (83.24..**) .

    kalkulator: upraszczasz sprawę, wszystko zależy jak kto dzwoni, w tym pakiecie orange, jak aktywujesz go dwukrotnie, to wychodzi Ci 2000 minut po sieci (i na dodatek na stacjonarki), czyli ponad 70 minut dziennie. Dla osoby normalnie korzystającej z telefonu to chyba wystarczy. Poza tym do znacznie większej liczby użytkowników (blisko 14 mln).


    hiber., 25 Lutego 2010 14:48

  • kalkulator (91.150..**) .

    Upraszczam, nie upraszczam, ale w Playu kasa zostaje na koncie telefonu. Żeby była jasność: nie mam telefonu w Playu, tylko trzy karty prepaid w Orange. Dla mnie lepszy jest pakiet 1000 minut. Mówię tylko, że tu się płaci za pakiet, a tam dostaje się coś gratis (kasa zostaje - powtarzam się, ale to ważne).

    kalkulator, 25 Lutego 2010 14:52

  • Bonifacy (83.23..**) .

    kalkulator - co z tego że zostaje. Ta usługa w POP kosztowałaby minie 6*6PLN=36PLN, a w PF muszę zasilić konto 3*30PLN=90PLN. I co z tego, że nie pobiera z konta, jak muszę robić skarbonkę. Bronią się tyko pakiety 5gr/100min za 5 PLN. Jeżeli Orange nie wprowadzi tej oferty na stałe to ja wybieram 300min/msc w PF za 15PLN ze stacjonarkami. Minuty 43200, które wyliczyłeś to awykonalne i bez sensu.

    Bonifacy, 25 Lutego 2010 17:03

  • amigo007 (77.254..**) .

    Brawo Bonifacy. Zgadzam się z tobą. Oby orange nie wycofało się z tego pakietu z końcem marca. Pamiętam raz w historii orange w prepaidzie dało smsy do wszystkich sieci, dokładnie było to orange music z smsami przy doładowaniu tak jak teraz tylko do wszystkich sieci + pakiet 600sms też był do wszystkich sieci. Niestety ta promocja funkcjonowała tylko około 2 miesięcy i została wycofana. Oby orange nie zrobiło tak samo z pakietem 1000 minut, chociaż tu jest trochę inna sytuacja bo pakiet jest po sieci i na stacjonarne także może dłużej się utrzyma. A co do pakietu sms do wszystkich sieci to by się bardzo przydał.

    amigo007, 25 Lutego 2010 18:23

  • POPowiec (193.59..**) .

    tanio jak nigdy..i na dodatek 60 minut do wszystkich(nawet do play) sieci za doladowanie za 25 zł pod numer 880!!!! Dzisiaj sprawdziłem i działa!

    POPowiec, 26 Lutego 2010 16:19

  • szczypior (83.3..**) .

    ktos potwierdzi ta wiadomosc od POPowiec??

    szczypior, 26 Lutego 2010 20:30

  • edi (79.163..**) .

    Szczypior po co pytasz o oczywiste sprawy, chyba że rajcuje Cię jak Pan Rzecznik potwierdzi, bo wtedy będziesz dowartościowany

    edi, 28 Lutego 2010 14:54

  • lukasz12 (77.254..**) .

    Witam, Ja potwierdzę. Jest to prawda przy doładowaniu za 25 zł, pod nr. 880 dostaniemy 60 minut do wszystkich sieci, minuty będą ważne przez 14 dni. Szkoda, że nigdzie nie ma takich informacji. Przynajmniej ja ich nie mogłem znaleźć.

    lukasz12, 28 Lutego 2010 15:27

  • lukaaa1979 (85.28..**) .

    Powinnyście dac pakiet 1000 minut za 6 zł w POP-ie na stałe,Panie Wojtku co Ty na to ???

    lukaaa1979, 28 Lutego 2010 17:08

  • hans1054 (77.253..**) .

    @lukaaa1979 Raczej jest to niemożliwe taka jest prawda :)

    hans1054, 28 Lutego 2010 17:41

  • hans1054 (77.253..**) .

    ponadto Wojtek nie jest w marketingu on tylko może przekazać taka twoja sugestie.

    hans1054, 28 Lutego 2010 18:54

  • BlueMan (83.242..**) .

    Pakiet jak najbardziej szokujący. Komukolwiek z orange nie powiem o nim, to spadają z krzeseł.
    Gratuluję ;]

    BlueMan, 01 Marca 2010 09:10

  • PAWEŁ (79.162..**) .

    @BlueMan/ Orange wycofa ten pakiet, skoro ludzie spadają z krzeseł. Mogą żądać odszkodowania od Orange.

    PAWEŁ, 01 Marca 2010 11:44

  • BlueMan (77.254..**) .

    Przynajmniej będę mieć super tanie rozmowy podczas wizyty w szpitalu :P

    BlueMan, 03 Marca 2010 11:34

  • PAWEŁ (188.47..**) .

    @BlueMan/ jesteś w szpitalu ? przez ten pakiet? spadłeś z krzesła?

    PAWEŁ, 03 Marca 2010 11:57

  • BlueMan (77.254..**) .

    Tfu :P miało być "będą", a nie "będę" ;)
    mea culpa

    BlueMan, 03 Marca 2010 18:59

  • Asia (83.18..**) .

    Czy jeśli kupiłam sobie pakiet dzisiaj 31.03.2010 to przepadnie mi on jeszcze dzisiaj jak promocja jest do północy??? Proszę o szybką odpowiedź?!!! :)

    Asia, 31 Marca 2010 14:05

  • PAWEŁ (188.47..**) .

    Promocja została przedłużona.

    PAWEŁ, 31 Marca 2010 14:22

  • dawid (83.16..**) .

    zrobiłem te minuty teraz za 10 zł chciałem jeden pakiet a załonczyli mi 2 co teraz mam zrobić

    dawid, 18 Stycznia 2012 17:20

Dodaj komentarz