Blogi Orange Polska

Jesteś dziennikarzem? Odwiedź też Biuro Prasowe Orange Polska

Abonamentowe Delfin, Pelikan i Pantera

162

Medialne przecieki, których tym razem nie udało się uniknąć sprawiły, że zanim mogłem dziś powiedzieć o wprowadzeniu nowej oferty abonamentowej, niektórzy z was sporo o niej wiedzą. Dajemy pierwszą na polskim rynku tak wyraźnie segmentowaną ofertę, która odpowiada na różne potrzeby klientów. Wystarczy zastanowić się co potrzebujemy najbardziej i wybrać. Delfin dla osób lubiących dużo rozmawiać, Pelikan dla fanów SMS-owania i pisania na portalach społecznościowych, a Pantera dla ceniących bycie stale online. W abonamentach zaszyliśmy bezkonkurencyjne bonusy: do 6000 minut na połączenia z 5 wybranymi numerami w Orange lub stacjonarnych, do 5000 SMS-ów do Orange i nielimitowany dostęp do mobilnego Facebooka oraz innych serwisów społecznościowych, a także do 1 GB na połączenia z internetem w telefonie. Moim zdaniem właśnie ta różnorodność będzie decydowała o sukcesie. Na koniec zwracam uwagę na kultowe 29 gr/min, które nie jest już tylko w promocji, ale jako standard. Szczegóły oferty wkrótce na www.orange.pl, a na stronach Biura Prasowego zamieścimy materiały z konferencji prasowej, którą zaczynamy o 11.00.

taryfa

liczba minut do wszystkich sieci

liczba numerów do wyboru (w Orange i stacjonarnych) oraz liczba minut na połączenia

cena za minutę poza abonamentem do wszystkich sieci
(bez Play i Polsatu Cyfrowego)

cena abonamentu

Delfin 40

40

1 numer

1200 minut

49 gr

29 zł

Delfin 60

60

2 numery

2400 minut

49 gr

39 zł

Delfin 150

150

5 numerów

6000 minut

29 gr

59 zł

Delfin 225

225

5 numerów

6000 minut

29 gr

79 zł

Delfin300

300

5 numerów

6000 minut

29 gr

99 zł

 

taryfa

liczba minut do wszystkich sieci

pakiet
na transmisję danych

bezpłatny dostęp do hotspotów

dodatkowe minuty do Orange

cena za minutę poza abonamentem do wszystkich sieci (bez Play i Polsatu Cyfrowego)

cena abonamentu

Pantera 150

150

0,2 GB

tak

-

29 gr

59 zł

Pantera 300

300

1 GB

tak

-

29 gr

99 zł

Pantera 750

750

1 GB

tak

250

29 gr

199 zł

Pantera iPhone 500

500

1 GB

tak

-

29 gr

149 zł

 

taryfa

liczba minut do wszystkich sieci

pakiet
SMS-ów
do Orange

dostęp do wybranych serwisów społecznościo-wych

cena za minutę poza abonament-em do wszystkich sieci (bez Play i Polsatu Cyfrowego

cena abonamentu

 

Pelikan 40

 

40

100

płatny

49 gr

29 zł

 

Pelikan 60

 

60

300

bezpłatny

49 gr

39 zł

 

Pelikan 150

 

150

1000

bezpłatny

29 gr

59 zł

 

Pelikan 225

 

225

5000

bezpłatny

29 gr

79 zł

komentarze (162)

  • kaczor (212.160..**) .

    Moim zdaniem taryfy dobre (zawsze będzie ktoś uważał że powinny być lepsze itd. itp.) Play może i lepsza oferta, ale do czasu - 3 miliardy zadłużenia sieci P4 (Play Mobile) mówią same za siebie (nawet Netia się odłączyła do Playa aby nie mieć nic związku z tym zadłużeniem). Ja uważam że oferta korzystna, nie liczy się tylko cena za minuty/ilość minut, ale także prestiż/jakość obsługi klienta przez firmę. Orange / czy TP S.A. góruje na Polskim rynku telekomunikacyjnym, jakiekolwiek reklamacje w większej ilość są rozpatrywane pozytywnie, aby tylko klient był zadowolony. Orange to firma która nie liczy tylko na ilość/acord aby tylko zarobić pozyskać klienta a później "pocałuj mnie w du***e. Ta firma dba o klienta. Każdy ma Swoje zdanie ja mam takie jak wyżej napisałem. Pozdrawiam Wszystkich :)

    kaczor, 21 Kwietnia 2010 09:26

  • Kuba (83.7..**) .

    Spełniło się najgorsze! Czyli brak personalizacji planów. Personalizacji dokonało Orange:| A co jeśli ktoś potrzebuje pakietu smsów i darmowych numerów? No dziwię się bardzo, bo obecna oferta jest dużo bardziej elastyczna, a w tej jest wszystko narzucone. No bo to chyba oczywiste, że skoro ktoś wysyła 1000 smsów na miesiąc, to nie ma już prawa dzwonić zbyt wiele, szkoda. Poza tym mało nowości, bo trzy darmowe numery były jak weszły pierwsze taryfy Orange i w dodatku nie było wówczas żadnego ograniczenia. Facebook na chwile obecną w Polsce jest jeszcze słabo popularny(na tle konkurencji), to może tylko ten internet w abonamencie wnosi coś nowego, poza tym nowe są tylko nazwy.

    Kuba, 21 Kwietnia 2010 09:32

  • bamse (83.24..**) .

    Te 6000 minut do 5 wybranych numerów wygląda naprawdę nieźle. Niższe plany trochę gorzej, ale ogólnie sama oferta zła nie jest.

    bamse, 21 Kwietnia 2010 09:40

  • Paweł (79.185..**) .

    To jest firma!!! TP może tyko pozazdrościć.

    Paweł, 21 Kwietnia 2010 09:45

  • Łukasz (83.21..**) .

    Abonamenty tragedia! Taak liczy się prestiż, szanowanie klienta, jakość itp. Ale dojenie z klienta się nie liczy? Chyba dla nas większości cena ma znaczenie. A co mniej jako klienta obchodzi, że PLAY ma 3 mld długów!!Dają zdecydowanie najkorzystniejsze ceny i tyle.

    Łukasz, 21 Kwietnia 2010 09:46

  • @tomek@ (109.243..**) .

    W abonamentach oprócz bonusów zaszyta jest też bezkonkurencyjna cena za minutę 72,5 gr. Dostrzegam jedną zaletę tych ofert. 40 minut połączeń w najniższym abonamencie do Playa da użytkownikowi Playa 20 minut wychodzących ;) Według mnie te oferty są tragiczne. Prepaid rozkłada je na łopatki nie mówiąc o konkurencji.

    @tomek@, 21 Kwietnia 2010 09:49

  • bamse (83.24..**) .

    @5 ale dlaczego tragedia? Bo praktycznie nie podałeś żadnego argumentu. Moim zdaniem ten podział na plany dla dzwoniących, smsujących, czy surfujących po necie jest w miarę sensowny.

    bamse, 21 Kwietnia 2010 09:51

  • hans1054 (77.253..**) .

    Czy jest to pakiet złotówek??? rozliczone na wszystkie usługi w tym sms specjalny i roaming??

    hans1054, 21 Kwietnia 2010 09:55

  • muddy (91.189..**) .

    Cóż, ja już widziałem pełny cennik oraz regulaminy promocji. Nie martwcie się o możliwość "personalizacji" taryf: wszystkie usługi, które są dostępne bezpłatnie w ramach "profilu" taryfy, są także dostępne za drobną opłatą w innych taryfach. To jednak koniec plusów. Taryfy w cenniku mają mniej minut, niż w przeciekach i informacji rzecznika, obowiązuje jednak promocja, która ilość minut zwiększa do tych podanych (przykładowo Delfin 150 to tak naprawdę Delfin 120, a w ramach promocji jest dodatkowe 30 minut). NAJGORSZĄ zmianą jest rezygnacja z pakietu kwotowego - nawet Wideo Rozmowa będzie rozliczana ponad abonament, nie wspominając o transmisji danych (NADAL 25gr za 50kB - to po prostu żenująca oferta w 2010r.!), SMSach premium, roamingu itp. Znika NAJWIĘKSZA zaleta taryf Orange. Wisienką na torcie jest... zablokowanie transmisji VoIP w wykupionych dodatkowych pakietach danych... A ostatnie kuriozum to opłata 100zł za migrację do nowych taryf. Za czasów Jednej Idei migracja kosztowała 30zł. Poczynając od Twojego Planu opłata wzrosła do 50zł. A teraz totalne zezwierzęcenie ;-)
    Mam nadzieję, że za półtorej roku, gdy skończy się umowa na promocyjny Abonament 55zł Orange pójdzie po rozum do głowy i zaoferuje lepsze warunki.

    muddy, 21 Kwietnia 2010 09:56

  • 123 (213.238..**) .

    "bezkonkurencyjne bonusy" -dobre. Panie Rzeczniku, czy mogę prosić o wyjaśnienie co jest w nich bezkonkurencyjnego.

    123, 21 Kwietnia 2010 10:02

  • Wojtek Jabczyński (79.162..**) .

    Koledzy, o 11 zaczynamy konferencję prasową, na Wasze pytania będę w stanie odpowiedzieć dopiero po konferencji. pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 10:08

  • Freyr (78.133..**) .

    A czy uważa Pan za kultową minute połączenia która wynosi 72 gr ?? Przenosimy się z tym o kilka lat do tyłu.
    Już Orange POP jest wiele korzystniejszy niż najniższe abonamenty.

    Freyr, 21 Kwietnia 2010 10:13

  • Pawlisko (194.63..**) .

    lipa jak nie wiem co. jak wybiorę taryfę do smsowania to wtedy już nie mogę zadzwonić bo zapłacę majątek,i na odwrót biorę taryfę do dzwonienia to już smsa napisać nie mogę...nie podoba mi się. pakietu kwotowego też juz nie ma więc w roamingu muszę dopłacić do abonamentu a abonament ma przepaść, miło.troszkę się cofnęliście,wystarczyło dać abonament kwotowy,25gr za minutę i np. parę minut do sieci za free.Sam mam obecnie plusa ale porównując do play to trochę duża lipa,po co takie kombinacje?

    Pawlisko, 21 Kwietnia 2010 10:13

  • 508074056 (83.25..**) .

    Ciekawi mnie tylko jedno? Czy osoby które to wymyślają pracowały kiedyś w salonach orange?? A dokładnie czy mieli kontakt z klientami. Co teraz taki konsultant w salonie ma powiedzieć klientowi, który ma abonament max 35zł dla swojego syna lub córki? Za 39 zł 60 minut i 300 smsów (młody człowiek wypisuje ok 700 smsów miesięcznie) i zapewne telefony też będą podwyższone. Dostęp bo fotki i fb to nie rozumeim, ale wikipedia to dobry pomysł. GG też mogliby zrobić darmowe w tym planie. Mam tylko nadzieje, że orange obudzi się gdy spadnie im sprzedaż i zmienią troszkę swą ofertę.

    508074056, 21 Kwietnia 2010 10:14

  • Tomasz Wawa (195.245..**) .

    Czy będą nowe pakiety internetowe dla użytkowników Orange Abonament?

    Bardzo proszę o odpowiedź Panie Wojtku.

    Tomasz Wawa, 21 Kwietnia 2010 10:18

  • Pawlisko (194.63..**) .

    a i faktycznie w abonamencie jest super stawka 65 gr za minutę -delfin 60(chyba że jak koleżanka mówiła 60 miut jest promocyjnie) hahaha to 3 lata temu trzeba było taką taryfę wprowadzać a nie teraz
    delfin 40- 40minut- 29zł - 72,5gr za minute
    delfin 60- 60minut- 39zł - 65gr za minute
    delfin 150- 150minut- 59zł - 39gr za minute
    delfin 225- 225minut- 79zł - 35gr za minute
    delfin 300- 300minut- 99zł - 33gr za minute
    to taryfa dla rozmawiających....

    Pawlisko, 21 Kwietnia 2010 10:26

  • rami (83.24..**) .

    @16 wiesz, 33 gr za minutę w w tym Delfinie300 to nie jest taka zła stawka, jak dołożysz do tego jeszcze 5 numerów gdzie masz 6000 minut do wygadania, to wyjdzie efektywnie jeszcze mniej.

    rami, 21 Kwietnia 2010 10:35

  • mirekb (79.187..**) .

    Panie Wojtku,dlaczego PTK CENTERTEL nie podaje w rubrykach z taryfami,np. Delfin ceny za minutę w ramach abo??
    29/40*=0,72 zł
    39/60*=0,65 zł
    59/150*= 0,39 zł
    79/225*=0,35 zł

    Wiadomo,że po Orange, z definicji, nie należy się spodziewać za wiele, ale sadziłem ze chociaż w taryfach z netem będzie lepiej a tu mamy:
    59/150= 0,39 zł min +200MB
    99/300= 0,33 zł min + 1GB

    Nie jest tu az tak zle ,bo poza abo są dobre stawki,ale ceny fonów będą tragiczne

    mirekb, 21 Kwietnia 2010 10:40

  • kaczor (212.160..**) .

    Ceny za minutę połaczenia w abonamencie:
    D40 - 0,725zł. D60 - 0,65zł. D150 - 0,393zł. D225 - 0,351zł. D300 - 0,33zł.
    Troszkę drogo ale te darmowe 1200min z wybranym numerem daje tutaj na plus.
    P150 - 0,393zł. P300 - 0,33zł. P750 - 0.265zł. Tutaj koszt minuty plasuję się troche niżej i tak powinno też być w Delfinie, no ale cóż nie my tutaj decydujemy.

    kaczor, 21 Kwietnia 2010 10:44

  • krzysq (188.47..**) .

    Podajcie stawki za minutę w abonamencie w tabelkach. Niech zobaczę to magiczne 0.29PLN

    krzysq, 21 Kwietnia 2010 10:47

  • 123 (213.238..**) .

    Mi najbardziej podoba się pakiet minut do orange (za 10 zł już po 6 miesiącach dostajemy 75 minut do orange i na stacjonarne co daje stawkę 13,3 gr/min). Dla porównania longplay bez telefonu: 14,5 zł i 120 min co daje 12 gr/min do wszystkich sieci i to od pierwszego dnia.

    123, 21 Kwietnia 2010 10:48

  • mirekb (79.187..**) .

    na orange pl piszą tak stawki za sms/mms :"0,2/0,4" ale nigdzie nie ma że to w złotych polskich ;-)) jak to??

    mirekb, 21 Kwietnia 2010 10:52

  • MaaNyy (77.253..**) .

    Witam a ja mam Pytanie bedzie Ta Konferencja Transmitowana ?

    MaaNyy, 21 Kwietnia 2010 10:58

  • kevin (83.25..**) .

    Mam pytanie nie zwiazane z tematem, czy bedzie odpowiedz tpsa, na obnizke cen dostepu do internetu w netii(20mb/s za 69 mies), chcialem przedluzyc umowe z tpsa, ale teraz powaznie zastanawiam sie nad oferta netii?

    kevin, 21 Kwietnia 2010 10:58

  • Marcin (80.54..**) .

    Najlepszy jest Delfin40 bez telefonu, który niczym nie różni się od tego z telefonem :-), czyli minuta połączenia 72,5 grosza, sms 36 groszy, poza abonamentem ponad 40 groszy za minutę, a sms 20 gr, aha i trzeba się wiązać na 20 miesięcy w opcji bez telefonu, która nie daje żadnych dodatkowych przywilejów!
    Resztę wad opisał muddy.
    Jednym słowem rozpoczął się proces dojenia klientów, ogólnie drożyzna, ukryte pod jakimiś nazwami zwierząt podwyżki i to spore.
    Ale jak wiadomo w Orange ludzie i tak pozostaną, bo liczy się dla nich prestiż :-), nie przeszkadza im to, że są dojeni.
    Myślę, że pomógłby dopiero odpływ klientów, żeby Orange przejrzało na oczy.
    Jedyna zaleta tych taryf, to chyba podział na profile: rozmowy, sms-y, Internet, ale u konkurenta zostało to już wcześniej wprowadzone i na warunkach o niebo lepszych. Jak już wspomniałem w pomarańczy liczy się prestiż, także ludzie i tak tutaj zostaną, dostając 2/3 mniej niż mogliby dostać u konkurencji.
    Jednak nie będzie to chyba dla Orange - rok postpaida :P

    Marcin, 21 Kwietnia 2010 11:05

  • .wu (83.238..**) .

    "gorzkie żale": pamiętacie popa i możliwość samodzielnego wyboru kilku wybranych pakietów z pewnej gamy? Ta oferta to zupełne przeciwieństwo. Segmentacja taryf to poroniony pomysł - jakbyście chcieli być pro-użytkownik to dalibyście goły abo z minutami + pakiety do wyboru (sms, data, voice, etc)... no chyba, że macie swoich abonentów za, nie przymierzając, głąbów, którzy z czymś takim sobie nie poradzą i muszą mieć prosto. Kolejna wada - brak pakietu kwotowego - największy plus abonamentów orange. Mogłem używać środków jak chciałem. Panie Wojtku - prosze mi powiedzieć kto przy zdrowych zmysłach miałby zdecydować się na takie abo a nie brać prepaida z niższą stawką, podobnych pakietach dodatkowych i swobodnym korzystaniu z własnych środków (pakiet 'kwotowy')? I to wszystko bez wiązania się lojalką na lata :| // OK. Abonamenty 'zwierzęce' byłyby ok w obecnej formie (ryczałtowej) ale gdyby zostały zrealizowane jak w brytyjskiej filii - sms do wszystkich, darmowe data, i tylko zmienna liczba minut w zależności od wysokości abo. No ale po co wychodzić przed szereg skoro można doić użytkowników... Zawiodłem się!

    .wu, 21 Kwietnia 2010 11:09

  • Piotreq (79.163..**) .

    kiedy orange online będzie dostępne do wczorajszym pracach modernizacyjnych? loguję się normalnie, ale większość danych jest tymczasowo niedostępnych

    Piotreq, 21 Kwietnia 2010 11:13

  • kaczor (212.160..**) .

    kevin - to NETIA odpowiedziała na obniżenie cen TP S.A. cen internetu w wyższych prędkościach, więc na co ma odpowiadać tepsa jeżeli to netia dała odpowiedź.

    kaczor, 21 Kwietnia 2010 11:14

  • bambo (83.24..**) .

    25. No może ten najniższy delfin faktycznie nie jest rewelacyjny, ale już te wyższe taryfy, gdzie stawka poza abonamentem jest 29 gr, a w ramach abo lekko ponad 30 moim zdaniem dają radę, jak się uwzględni do tego te wybrane numery, to chyba nie jest tak źle.

    bambo, 21 Kwietnia 2010 11:16

  • krzysiek (88.156..**) .

    Info na stronie Orange i cennik w pdf się nie zgadzają, jest różnica w ilości minut. Wygląda na to, że cenniki były przygotowywane jakiś czas temu i chciano klientom dać mniej minut, ale ktoś jednak przemyślał sprawę i dołożono trochę. Oferta taka sobie, nazewnictwo beznadziejne. Zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie razem z usługami dodatkowymi.

    krzysiek, 21 Kwietnia 2010 11:49

  • kevin (83.25..**) .

    @kaczor wydaje mi się, że oferta Netii S.A. jest zdecydowanie korzystniejsza w tym momencie od TP S.A. w końcu 112,67-69=43,67pln miesięcznie mniej. Jest więc drożej o 63% niż w Netii (mówię tutaj o łączu 20MB/s). Dlatego mam nadzieję, że TP S.A. zbliży się chodziarz do tego przedziału cenowego.

    Pozdrawaim

    kevin, 21 Kwietnia 2010 11:55

  • newmeee (213.77..**) .

    no niestety- niewiele jest tu plusów... jak juz wspomnieli przedmówcy- ab29- minuta w ab 72(!!!) grosze..sms 36 groszy, minuty przechodzace z poprzedniego miesiaca wykorzystywane w 2 kolejnosci - naliczane po abonamencie smsy specjalne, roaming, ceny telefonów nadal drogie, ciężko komentować nowa oferte, jesli ta jest zdecydowanie gorsza niz poprzednia

    newmeee, 21 Kwietnia 2010 11:56

  • D.O.C.I.E.K.L.I.W.Y (85.222..**) .

    oferta beznadziejna. jesli faktycznie infoze strony orange to jest zalokształt oferty . brak atrakcyjnej oferty bez telefonu. nie potrzebuje dwiw do orange i stacjonarne jesli tam nie dzwoni wogole. bede mysial przejsc do mobile gdzie daja mi za fakt przeniesiena numeru 0,19/min do kazdej sieci (nawet play). sorry

    D.O.C.I.E.K.L.I.W.Y, 21 Kwietnia 2010 12:04

  • piorunochron (94.246..**) .

    Wniosek z nowych taryf jest prosty. Jeżeli malo uzywamy telefonu, na poziomie 20zl miesiecznie optymalny jest dla nas prepaid orange. Natomiast taryfy daja rade w wyzszych opcjach, powyzej 100zl. Zle sprofilowanie? Skoro zdaje egzamin na wyspach, to chyba nie takie zle, choc zgadzam się, że najlepszy jest pakiet kwotowy, fo wykorzystania na dowolne uslugi. O co tyle lamentow? 20zl miesiecznie wydaje się czesciej w prepaid, niż abo

    piorunochron, 21 Kwietnia 2010 12:09

  • bambo. (83.24..**) .

    @33 No może Ty nie potrzebujesz dzwonić do Orange i na stacjonarki, ale jednak myślę, że sporo osób ma na ten temat inne zdanie, jak ktoś ma większość znajomych w Orange to dla niego pewnie będzie jakimś rozwiązaniem.

    bambo., 21 Kwietnia 2010 12:12

  • Qwerty (89.174..**) .

    Najlepszy net jest w pre-paid NOG. Za 8266 kB skasowali jedyne 41,50 PLN. I to by bylo na tyle. Wiecej juz nie skasuja. 2 tygodnie i bye.

    Qwerty, 21 Kwietnia 2010 12:44

  • (153.100..**) .

    Te tarycfy to chyba jakiś kawał...
    Videorozmowa, roaming i mmsy poza abonamente? Chyba macie za dużo abonentów ic chcecie trochę oddać konkurencji.

    , 21 Kwietnia 2010 12:54

  • hiber (83.24..**) .

    37. Zależy jak kto używa telefonu, ja na przykład z videorozmów w ogóle nie korzystam z mmsów bardzo sporadycznie, więc dla mnie rozliczenie tych usług poza abo nie stanowi większego problemu.

    hiber, 21 Kwietnia 2010 12:59

  • T~ Mobile (83.1..**) .

    klapa :( abo 99 zł 33gr/min Play abo 69zł 20gr/min.
    Na pochwałę zasługują chyba jedynie pakiety internetowe.

    T~ Mobile, 21 Kwietnia 2010 13:32

  • hans1054 (77.253..**) .

    Czyżby mój komentarz nie został wpuszczony??

    hans1054, 21 Kwietnia 2010 13:52

  • muddy (91.189..**) .

    Co mi z pakietów internetowych, których nie mogę wykorzystać do używania numeru VoIP na mojej komórce? Cóż, albo UOKiK to zakwestionuje, albo za półtorej roku będę musiał zmienić operatora...

    muddy, 21 Kwietnia 2010 14:05

  • hans1054 (77.253..**) .

    Witam Wojtku
    Odkąd marketing poprawił się od stycznia diametralnie zmieniłam o was i o marketingu zdanie. Miałem również nadzieje ze oferta będzie naprawdę fenomenalna i co zobaczyłem na stronie internetowej w dniu dzisiejszym?? Zobaczyłem skopiowana ofertę z UK przecież to jest nieprawdopodobne ponadto nie wiem, jakim cudem w abonamentach oprócz bonusów zaszyta jest też bezkonkurencyjna cena za minutę 72,5 gr za minutę połączenia. Po prostu szkoda, że nie wróciliście ze stawkami, jakie były 8-10 lat temu minuta połączenia 2,44zł za minutę i naliczanie minutowe zamiast sekundowego. Powiem szczerze cofacie się i proszę się nie zdziwić jak ludzie będą odchodzić, bo trochę to za skomplikowanie zrobiliście z tymi taryfami. Ponadto zadzwoniłem sobie do BOK z zapytaniem z ciekawości, jaka jest kwota zmiany planu taryfowego z Orange abonament do planu przypuśćmy Pelikan i otrzymałem info, że koszt to tylko 100zł szkoda, że nie 300zł przedtem jak zmieniałem plan to kwota była rzędu 50zł. Ja nie wiem, kto tą taryfę tworzył, ale kto by to nie był to cały prezes go powinien zwolnić dyscyplinarnie i dać mu premie, ale ujemną. Zamiast dać ludzią dobrą ofertę to jeszcze ja pogarszacie. Już nie ma pakietu złotówek do wykorzystania do wszystkich sieci zamiast tego sms specjalny jak i roaming będzie rozliczany ponad abonament. Po prostu żenada. Mam nadzieje, że konkurencja Era was rozdepcze i wbije was butem w ziemie. Widzę 2 rozwiązania albo daliście osoba, które nie znają się na marketingu, aby stworzyły ta ofertę albo robiliście ofertę byle jak żeby tylko cos weszło. Wojtku gdzie podział się ten zdolny marketing, który wymyślił tyle fajnych usług, co się z tymi osobami stało czy to one wymyśliły te plany, bo raczej nie uwierzę. A może Orange chce podnieść swoje dochody roczne przez osoby, które nie umieją liczyć, bo nie czarujmy się Wojtku, ale Orange na kartę jest po prostu super o wiele lepsza od abonamentu, bo tam jest stawka 0.29zł po prostu pojechaliście z tymi planami taryfowymi po bandzie. Cieszę się, że miesiąc temu przedłużyłem umowę w planie taryfowym Orange abonament i usługa tylko sim, bo nie dość, że dostałem 100% więcej to mogę przeznaczyć całą kwotę, na co chce nawet na 0700. A w zamian, co zaproponowaliście klientom usługę tylko sim z bezpłatna usługą wieczory i weekendy. SKANDAL!!! Niech osoba, która to zrobiła niech lepiej poda się do zwolnienia a nie rozumiem jak osoba, która zatwierdzała te plany mogła się zgodzić na takie niekorzystne zmiany gdzie ta osoba miała oczy????. Wojtku mam nadzieje, że odpowiesz na mojej zarzuty!!!. A co do wyższych planów typu 79zł -150zł cena minuty wychodzi około 0,35 -0,298groszy i tyle powinniście brać za minutę połączenia do wszystkich sieci. Nie popisaliście się i mam nadzieje, że pójdziecie po rozum do głowy i zmienicie ofertę na bardziej korzystną dla klienta.

    hans1054, 21 Kwietnia 2010 14:11

  • wroc (109.243..**) .

    To już koniec takiego Orange, jakiego znaliśmy. Orange zrobiło krok w tył - Pakiety Złotówek w abonamencie zostały zastąpione minutami przeliczanymi sztywno na SMSy. Minutami, które można wykorzystać tylko na połączenia głosowe!
    MMSy, Wideorozmowy, transmisja danych, roaming, itp. rozliczane są poza abonamentem. To już koniec wolności. Wolności, którą dostaliśmy wraz z Jedną Ideą, kontynuowaną przez Orange w ramach Twojego Planu/Mixa i Orange Abonamentu/Mixa, odebrały ją nam: Delfin, Pelikan i Pantera.
    Orange cofnął nas do okresu pustych abonamentów, do czasów Optimy (lata 2001-2004). Tych ofert prawie nikt nie kupi. Mam nadzieję, że Orange się opamięta i te przedpotopowe taryfy znikną.
    P.S. Jeśli ten wpis się nie pojawi, to będzie znaczyło, że tu jest cenzura i, że Grupa TP nie znosi krytyki.

    wroc, 21 Kwietnia 2010 14:21

  • hans1054 (77.253..**) .

    WOJTKU czekam na odpowiedź dlaczego zrobiliście tak beznadziejna ofertę i będę czekał puki nie otrzymam satysfakcjonującej odpowiedzi

    hans1054, 21 Kwietnia 2010 14:30

  • travis (83.24..**) .

    @wroc nie przesadzaj, źle nie jest bo jednak oferta na swój sposób jest elastyczna i coś można dobrać pod siebie, jak nie ten delfin to pelikan czy jeszcze pantera. Chyba po to właśnie trzy taryfy, żeby oferta mogła sprostać oczekiwaniom szerszego grona odbiorców.

    travis, 21 Kwietnia 2010 14:32

  • hans1054 (77.253..**) .

    @travis Tak się składa że mi żaden delfin ani pantera a ni żadna inna taryfa mi nie pasuje i co wtedy?? Jedyna fajna taryfa jaka była to Orange abonament bo tam minuta w najniższym abo to około 58 groszy a w nowych planach 72 grosze. SKANDAL

    hans1054, 21 Kwietnia 2010 14:41

  • rino (79.163..**) .

    Ja słeszałem że to miał być rok abomentowców ale prepaid jest dalej konurencyjny bardzij, również popieram tych co kretykują te plany, bo popierwsze one są zawiłe i sztywne a podrugie poprzednie oferty byłe lepsze nawet idea optima była lepsza tam chyba 1 min=4sms-y a a jak się opłacało 2 zł to mintu przechodziły chyba do roku a jak tu sytuacja wygląda z tym. Szczerze mówiąc jak są jakieś dobre oferty to operatorzy się z tego szybko wycofują. Każdy operator cofa się w stycz w ofertach abonamentowych to prepajdy się bardziej opłacają i pakiety: Heja ma naprzykład tanie połączenia do uni europejskiej,pley środki nie przepadają i w sumie jest najtańszy na renku, orange go ma fajny bonusy do tych co często doładują plus i era też zabardzo nie odbiega konkurencji z pakietami i bunusami. Ale abanomewntowce i firmy przepłacają moim zdaniem, chyba że za staż dostają jakieś kokrentne oferty o których się nie pisze albo nie słeszy.Pozdrawiam i życze powodzenia ztymi ofertami ja zostaję przy karcie czyli orange Go bo mnie to taniej wechodzi choć kapitał powinien być dłuszy tak jak u zagranicznych opów przynajmnij roczny, chyba z że to wprowadzą wcześnij w abonamencie to może skuszę się na tą ofertę ale tak raczej nie.

    rino, 21 Kwietnia 2010 14:54

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Witam pokonferencyjnie. Odpowiadając na główny zarzut, który można podsumować - 72 gr/min. Zgoda, że jest taka stawka za minuty w kwocie abonamentu, ale dotyczy najniższego abonamentu. Trzeba sporo złej woli, aby nie dostrzeć przy okazji innych ofert, w których minuta jest o wiele tańsza. Ponadto od kwoty 59 zł miesięcznie poza abonamentem dostajemy de facto 29/min w standardzie, co jeszcze niedawno było promocją (55/29). Nie jest też żadną tajemnicą, że każdy operator premiuje klientów, którzy decydują się na wyższe kwoty zobowiązania (wyższe ARPU). Stąd najkorzystniejsza oferta w wyższych taryfach. Swoją drogą jeśli chodzi o niskie taryfy to jak mnie zawsze warto zastanowić się - wziąć Delfina 40, czy może OPOP lub NOG. Po drugie wszystko co nowe zawsze budzi emocje. Mam na myśli tak wyraźną segmentację. Jednak wbrew obawom niektórych z Was myślę, że ona sprawdzi się, gdyż potrzeby klientów są bardzo różne. Podobnie było to w innych krajach gdzie Orange wprowadził podobną ofertę np. UK, Francji i Rumunii. Chcę też dodać, że w zależności od potrzeb można sobie dokładać dodatkowe usługi np. pakiety netowe, które wyraźnie uatrakcyjniliśmy np. 2 GB za 30 zł, czy pakiety dodatkowych minut. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 15:05

  • muddy (91.189..**) .

    Wojtku, a skomentujesz zakaz korzystania z pakietów danych w celu wykonywania połączeń VoIP? Jak się to ma do tajemnicy telekomunikacyjnej - de facto by blokować pakiety SIP musicie najpierw "zajrzeć" co siedzi w pakiecie (oczywiście automatycznie). Co na to powie UOKiK/UKE?

    muddy, 21 Kwietnia 2010 15:11

  • hans1054 (77.253..**) .

    Panie Wojtku nie zgadzam sie z panem że dostajemy de facto 29zgroszy przy abonamencie za 59zł Według moich obliczeń wynika że w delfinie i pelikanie koszt 1 minuty w abonamencie za 59zł to 0,39zł według mnie to i tak za dużo. Tym bardziej że konkurencja ma taniej. Wiesz pomiędzy stawka 29 groszy a moja wyliczoną 39 groszy jest trochę różnicy 10 groszy ponadto nie zgadzam się z tobą z tymi 29 groszami bo jedyny plan taryfowy który posiada stawkę 29 groszy to pantera w kwocie abonamentowej 149zł. Jeżeli nie zgadzasz sie ze mna Wojtku to czekam na odpowiedź na blogu

    hans1054, 21 Kwietnia 2010 15:20

  • jardo (153.100..**) .

    Witek,
    chwalisz te taryfy, bo taką masz pracę, faktem jednak jest, że są to najbardziej zacowfane taryfy ze wszystkich obowiązujuących na rynku - nie ma sieci, w której nawet mmsy były by poza abomnamentem. To cofnięcie się do końca lat 90.

    jardo, 21 Kwietnia 2010 15:20

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Hans 1054 napisałem w #49 wyraźnie 29 gr/min poza abonamentem. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 15:22

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Jardo z całym szacunkiem to klienci zdecydują czy nasza oferta będzie sukcesem, czy porażką. Zobaczymy to na koniec 2010 r. Ja jestem dobrej myśli. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 15:26

  • piotreq (79.163..**) .

    a coś wiadomo kiedy orange online zacznie działać?

    piotreq, 21 Kwietnia 2010 15:29

  • hans1054 (77.253..**) .

    Według mnie jako waszego klienta te plany to jedna wielki niewypał i rzeczywiście dowiedzie sie pod koniec 2010 roku ale czy nie będzie za późno jak wasi klienci beda odchodzić od was ja akurat dostałem to co oczekiwałem ale nie wyobrażam sobie nowego planu taryfowego w swoim telefonie. pozdrawiam i życzę sukcesów

    hans1054, 21 Kwietnia 2010 15:33

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Hans1054 absolutnie szanuję Twoją opinię, ale mam nadzieję, że mocno się mylisz :-) BTW w UK po wprowadzeniu podobnej segmentacji sprzedaż wzrosła o 61 proc. porównując analogiczne rok do roku. We Francji wzrost w stosunku do okresu przed wdrożeniem segmentowanej oferty wyniósł 35 proc. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 15:40

  • amigo007 (77.253..**) .

    A jak teraz wygląda w mixie wysłanie sms premium za np. 3,66zł. Nie wyśle się go? Czy po doładowaniu dodatkowo kartą zdrapką dostaniemy więcej minut wymiennych na sms, czy będziemy mięli złotówki na koncie?

    amigo007, 21 Kwietnia 2010 15:48

  • JarKen (82.177..**) .

    Ktoś brał pod uwagę, że nie jesteśmy w UK czy we Francji?
    Czy sukces w innym kraju automatycznie gwarantuje sukces w Polsce?(czy innym kraju)
    Od 59 jest nieźle, ale zapowiadana "odpowiedź na ofertę Play" to to nie jest.
    Czy umowa BT to tylko okres 20mcy czy również 16 i 12?
    Pozdrawiam.

    JarKen, 21 Kwietnia 2010 15:50

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Muddy #49 zakaz jest zgodny z prawem, inaczej nie moglibyśmy go wprowadzić. Klient, kupując ofertę godzi się na ten warunek. Można zarazem odpłatnie odblokować pakiet data i korzystać z VoIP. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 15:51

  • abonent TV+neo (82.195..**) .

    Wojtku poprosze o komentarz w temacie o tanszej Neo na temat absurdow w obecnej ofercie. Mam nadzieje ze sa chwilowe? Dzieki

    abonent TV+neo, 21 Kwietnia 2010 15:52

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    JarKen oczywiście, że braliśmy pod uwagę polską specyfikę, dlatego oferty nie są zrobione 1 do 1. Tak ważny krok jest analizowany na różne strony. Moim zdaniem jest duże prawdopodobieństwo sukcesu, kiedy adaptuje się dobre pomysły zakończone sukcesem w innych krajach gdzie działa Grupa Orange. Pozdrawiam.

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 15:55

  • muddy (91.189..**) .

    Wojtku, jaka jest "opłata za odblokowanie pakietu data", by można było korzystać z VoIP? Czy taka pozycja jest w jakimś cenniku/regulaminie?

    muddy, 21 Kwietnia 2010 16:05

  • orange *hit* (62.152..**) .

    Jak dla mnie taryfy beznadziejne. Jedynie net ok. Panie Wojtku czemu migracja na nowe taryfy to koszt aż 100 zł :(

    orange *hit*, 21 Kwietnia 2010 16:09

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Muddy jeśli dobrze pamiętam 5 zł.

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 16:10

  • Wojciech (212.160..**) .

    #63 jak są beznadziejne, to dlaczego interesuje Cię migracja :-) Pozdrawiam

    Wojciech, 21 Kwietnia 2010 16:12

  • Krzysiek (62.152..**) .

    #65 tylko dla pakietów internetowych. jakoś trzeba przeżyć do końca umowy a teraz za net płace 40 zł. wole 15 w nowych taryfach.

    Krzysiek, 21 Kwietnia 2010 16:16

  • Kuba (83.7..**) .

    Wojtku, nie do końca jest z tą adaptacją dobrych pomysłów, bo tylko ogólna konstrukcja taryf została podobna, reszta jest już tylko gorsza. Pakiety smsów-małe, a Orange UK darmowe w sieci w większości abo, no i oczywiście zupełnie inna liczba minut w abonamentach też na minus dla Orange PL. A co do krytykowania abonamentu 40minutowego, to myślę,ze nawet pomijając stawkę 72gr, to jest po prostu drożej niż w ofercie, która właśnie została zastąpiona, a to już nie zła wola w ocenie, tylko fakty. Poza tym argument, że w wyższych planach jest taniej za minute również nie jest przekonujący, bo nie każdemu wyższy abonament nie odpowiada, ktoś chce np. tani abonament, więc dlaczego ma płacić drożej niż w ofercie poprzedniej skoro, tendencje rynkowe są malejące jeżeli chodzi o cenę za minutę.

    Kuba, 21 Kwietnia 2010 16:16

  • hans1054 (77.253..**) .

    Wojtku Myślę że powinniście zostawić Orange abonament.Wasi klienci powinni sobie móc wybrać plan taryfowy jaki mu pasuje i według mnie oprócz pelikana pantery powinien byc jeszcze do wyboru Orange abonament.

    hans1054, 21 Kwietnia 2010 16:16

  • Pawlisko (79.163..**) .

    @17 tak tylko że w abo za 99 zł jest 300minut czyli po 33gr ale w play za 99 zł amy 550 minut czyli po 18 groszy i do tego nie pięć numerów w sieci za free ale cała sieć play :)więc te 33 grosze fajnie nie wyglądają dla mnie

    Pawlisko, 21 Kwietnia 2010 16:21

  • hans1054 (77.253..**) .

    A jesli chodzi o zmodyfikowanie kredytu Orange na karte to zmiana bardzo mi sie podoba i jest na +

    hans1054, 21 Kwietnia 2010 16:24

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Jutro planuję wpis na ten temat :-)

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 16:32

  • T. B. (193.239..**) .

    zostało mi kilka dni do podjęcia decyzji, czy zostaję czy nie z Orange. raczej już jestem na tak, skoro Orange daje bezpłatny dostęp do facebooka (w Pelikanie), dzięki któremu będzie można sporo zaoszczędzić. czepiałbym się cen telefonów i modeli - to tutaj coś kuleje Orange.

    ogólne odczucie - w końcu jakieś zmiany i na pewno w dobrym kierunku.

    T. B., 21 Kwietnia 2010 16:33

  • Pawlisko (79.163..**) .

    dla mnie ta próba zachwalania czegoś co gołym okiem widać że jest gorsze wygląda trochę śmiesznie.ale wiem liczycie na to że osoby które np. jak mój tata nie orientują się w ty co na rynku jest lub starsze kupią wasze drogie abonamenty. a i Panie Wojtku,co mi po ty że po abonamencie stawka wynosi 29 gr jak najpierw muszę wygadać te minuty za które zapłaciłem w abonamencie 72 gr,więc żadnej stawki 29 gr nie zobaczę jeśli wybiorę sobie abonament z odpowiednią dla mnie liczbą minut.

    Pawlisko, 21 Kwietnia 2010 16:37

  • ofeck (212.160..**) .

    tylko, ze w UK rozmowy i smsy sa do wszystkich i nielimitowane, to taki maly szczegol

    ofeck, 21 Kwietnia 2010 16:38

  • amigo007 (77.253..**) .

    Mylą się także ci co mówili o mocnym podziale ofert. Do taryfy delfin dokupimy np pakiety internetowe (5zł- 100mb, 15zł- 500mb, 30zł- 1gb, 60zł- 5gb). Do np. pelikana dokupimy np. 1000 minut do jednej osoby (10zł). A do pantery można dokupić np. 1000sms/500mms do orange. Są też do dokupienia dodatkowe minuty do wszystkich sieci za 10zł (1m-c 30 minut aż do 40minut od 6m-ca i dalej) i smsy do wszystkich sieci za 10zł (1 m-c 60sms, 2m-c 70sms, 3m-c i dalej 80sms). Także może nie jest tak źle jak to niektórzy przedstawiają :-) Panie Wojtku ale nie mogę znaleźć na stronie jak to wygląda w mixie jeśli doładuję dodatkowo konto, będą złotówki na koncie? A jak tak to po jakiej cenie będzie rozliczana minuta i sms?

    amigo007, 21 Kwietnia 2010 16:38

  • zajadacz (212.118..**) .

    I w ten oto sposob Orange nie tyle strzelilo sobie w kolano, co je wysadzilo w powietrze. Same plany taryfowe powiedzial bym ze przecietne, ale rezygnacja z pakietu kwotowego powoduje, ze abonament u was traci jakikolwiek sens. Powodzenia w traceniu milionow klientow w tym roku. Oby tylko tym co juz maja stary abonament udalo sie przedluzyc umowy na starych zasadach, bo jeszcze wiecej stracicie :)

    zajadacz, 21 Kwietnia 2010 16:38

  • hiber (83.24..**) .

    zajadacz: ale chyba grubo przesadzasz, gdybym ja miał zmieniać opa z takiego powodu, że zniknął pakiet kwotowy....no sorry, to nie jest znowu aż tak znaczące.

    hiber, 21 Kwietnia 2010 16:41

  • Pawlisko (79.163..**) .

    @77 dla Ciebie może i nie jest ale dla niektórych jest i to bardzo.Po to płacę abonament żeby go wykorzystać a nie po za abonament płacić za różnie rzeczy.jak mojego tatę zmuszą na zmianę na nowe taryfy to na pewno nie zostanie,nie będę za roaming dopłacał żeby mi abonament przepadał

    Pawlisko, 21 Kwietnia 2010 16:47

  • Pawlisko (79.163..**) .

    a po za ty po co zostać i płacić podwójną stawkę za minutę w orange jak w innej sieci lub prepaid można połowę płacić...

    Pawlisko, 21 Kwietnia 2010 16:52

  • amigo007 (77.253..**) .

    Hiber dla kogoś kto np. często wyjeżdża za granicę może być bardzo znaczące. Lipa jest że zlikwidowana także pakiet 100 minut do wszystkich sieci za przedłużenie umowy przez internet. Teraz jest pakiet 45 minut do wykorzystania tylko do ORANGE i STACJONARNE na taką samą ilość m-cy jak poprzednio 100 minut do wszystkich.

    amigo007, 21 Kwietnia 2010 16:53

  • Qwerty (89.174..**) .

    Juz jutro wyniki TPSA/Orange. Zobaczymy jak idzie ... Szoku raczej nie bedzie.

    Qwerty, 21 Kwietnia 2010 16:57

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Muddy zdobyłem pełniejszą informacje na temat, który Cię interesuje i muszę się sprostować. Po pierwsze klient akceptując regulamin, godzi się na wyłączanie pakietów SIP z jego transmisji danych. Po drugie ponieważ to ograniczenie jest nowe, nie będziemy na razie bezwzględnie go egzekwować. Po trzecie w przyszłości, nasi klienci bedą mieli możliwość zdejmowania tej blokady, chociaż nie możemy obiecać, że będzie to bezpłatne. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 21 Kwietnia 2010 16:58

  • amigo007 (77.253..**) .

    Panie Wojtku a jak w końcu wygląda sprawa z doładowaniem dodatkowo mixa. Mamy wtedy złotówki na koncie? Na stronie orange nic o tym nie można znaleźć.

    amigo007, 21 Kwietnia 2010 17:08

  • PolakDuży (130.138..**) .

    Wojtku, skoro takie pakiety internetowe są w abonamentach, może jednak warto powiększyć obecne pakiety Orange Free 20MB za 5zł i Email 5MB za 5zł w prepaidach? Powiększyć 4-5 krotnie...?

    PolakDuży, 21 Kwietnia 2010 17:59

  • Panstwa klient... (89.229..**) .

    Witam Panie Wojtku!Przepraszam,ze nie na temat ale cholera mnie juz bierze...Moze Pan ukoi nerwy...Wysylalem juz kilka meili do bok ale albo nikt nic nie wie albo brak odpowiedzi...Czy moze Pan sie zorientowac kiedy bedzie aktualizacja softu dla nokii 5800xm???Jestescie jedyna siecia w ktorej jest soft v21 (a wyszly juz v 30,v31,v40 i teraz v50)!!!P.S.I przy okazji kiedy bedzie aktualizacja rowniez dla nokii e63 bo tu tez jestescie do tylu...Dziekuje slicznie za odpowiedz i licze ,ze nie olewacie juz zlowionych klientow.

    Panstwa klient..., 21 Kwietnia 2010 18:05

  • Jakson (193.59..**) .

    Wojtku a co z gg orange?pozdrawiam

    Jakson, 21 Kwietnia 2010 18:16

  • krzysiek (88.156..**) .

    A co z klientem, który nie potrzebuje 5-ciu darmowych numerów, sms-ów do Orange, ani internetu ? Może lepiej było by zrobić taryfę + usługa wybrana przez klienta. Ja zamiast tych 6000 min do 5-ciu, wybrał bym popołudnia i weekendy. Kalkulując to wyszło by wam taniej takie rozwiązanie, bo 5 wybranych numerów (każdy po 10 zł) kosztuje 50 zł, a WiW kosztują 25 zł, więc chyba dla Was lepiej. Dodatkowo wasz pomysł na wydłużenie lojalki przy podpisaniu umowy bez telefonu do 20-stu miesięcy jest całkiem nie trafiony. Zawsze chwaliłem Ideę, a później Orange właśnie za 12-sto miesięczny okres umowy podpisanej bez telefonu, to kolejny minus.

    krzysiek, 21 Kwietnia 2010 18:36

  • Pawlisko (194.63..**) .

    tak w skrócie żeby się nie rozpisywać można napisać:
    wszystko się pogorszyło :)
    przepraszam-internet staniał-no ale to trochę mało jeśli reszta jest do kitu.

    a i jeszcze zauważyłem że minuta do play to 63 grosze a minuta do orange plus era to.... 72grosze:D brawo brawo

    Pawlisko, 21 Kwietnia 2010 19:04

  • Dawid (89.73..**) .

    zlikwidowanie pakietu kwotowego to bardzo duży błąd, zauważcie, że od czasu do czasu przy wysłaniu kilku mmsów i smsów na zagraniczne nry, kilka smsów premium można bez problemu zwiększyć abo o 10-15zł.
    Dla tych co są za granicą to totalna porażka ponieważ za KAŻDĄ aktywność płacą dodatkowo, więc nie opłaca się wcale. Samo porównanie ilości minut w abo skieruje ludzi do salonów Play.

    Dawid, 21 Kwietnia 2010 19:38

  • krzysiek (88.156..**) .

    Przeczytałem na telepolis o takich zmianach:
    W nowych taryfach Orange ustanowił nowe opłaty za połączenia z numerami specjalnymi służącymi do obsługi konta. Połączenie z bezpłatnym do tej pory numerem *200 kosztuje teraz 22 grosze, a z *500 - 50 groszy. Za połączenie z biurem obsługi klienta (*100) zapłacimy 1,5 zł. Wszystkie w/w opłaty naliczane są za całość połączenia, niezależnie od czasu jego trwania.
    No to już całkiem mnie to rozwaliło, o ile połączenie z konsultantem powinno być płatne i to rozumiem i popieram, natomiast opłatę za połączenie się z nr *200 i *500 uważam za lekką przesadę. To że abonament przestaje być coraz bardziej opłacalny (przynajmniej dla mnie) to wiem od dwóch lat. Po wprowadzeniu nowych taryf i wszystkich tych zmianach jestem przekonany, że ludzie którzy dobrze się zapoznają z cennikami i regulaminem mogą się skutecznie zrazić do podpisania umowy. Orange zyska tylko na klientach nieświadomych i nie czytających for i stron takich jak telepolis, telix itp.

    krzysiek, 21 Kwietnia 2010 19:54

  • Xenocide (89.171..**) .

    Wojtku, w odniesieniu do jednego z komentarzy wyżej, spróbuj powiedzieć konsultantowi w salonie, że klient ma wybór między delfinem 40 a NOGO czy POP. Wiem, że jest to blog dla klientów, ale twoja wypowiedź była moim zdaniem nie na miejscu. Wiem jakie plany są narzucane na konsultantów i wiem jak trudno jest czasem coś sprzedać. Ciekawe jak Centek by zareagował gdyby nagle konsultanci zaczeli oferować POPa zamiast abo bo jest przecież korzystniejszy? Największą tragedią jest tutaj to, że klienci myślą że taki konsultant to siedzi sobie za biurkiem i zgarnia za nic nie robienie 4000 ba... nawet 8000 zl a przykra prawda jest taka że średnia pensja konsultanta w orange (który de facto sprzedaje też ofertę TP i dublujące ją oferty orange vel. orange strefa czy WLR) wynosi około... ... 1500zł!

    Xenocide, 21 Kwietnia 2010 20:05

  • JarKen (82.177..**) .

    @Panstwa klient...v50 już jest - to muszę zaktualizować :) Nie czekaj na soft brandowany - zmień PC(product code) jak nie sam to zamieś do komisu i po problemie.
    Co do taryf: Wojtku może niech ktoś się pokusi o zrobienie porównania: taryfa z netem + dokupiony pakiet sms i numer wybrany - jaki koszt; lub taryfa z numerami + pakiet na internet - jaki koszt, ty to zamieścisz i będzie po porównywać do wycofanej oferty i konkurencji. Pozdrawiam.

    JarKen, 21 Kwietnia 2010 20:06

  • tomek (80.48..**) .

    Witam. Panie Wojtku czytałem te wypowidzi tutaj jak i na innych stronach - planujecie powrot na fotel lidera ale nie z takimi rzeczami oczywiscie ze wiekszy abonament to wikszy zyska ale tym odstraszycie klientow ktorzy placa najmniej ale tez jakis zysk z nich jest bo nie wierze ze doplacacie do takich a tu nie dos ze drozej to telefony nie ptanialy wiele... A abonamet byl za 55 =150 minut + 180 z jednm numerem i 400 sms - a teraz numery a gdzie sms....:( mnie konczy sie umowa i karta zostaje 25 zloty i w tym 2000 min (orange i stacjonarne) + 600 sms i jeszcze okolo 30 min jaka logika brac abonament

    tomek, 21 Kwietnia 2010 20:08

  • ziemowy (79.191..**) .

    Ciekawi mnie dlaczego wybrano takie nazwy zwierząt dla taryf. Dla Polski powinny być bardziej swojskie: Morświn, Bocian, Ryś :) Na plus zasługują usługi dodatkowe, jak pakiety minut, smsów i WRESZCIE sensowe pakiety internetowe.

    ziemowy, 21 Kwietnia 2010 20:50

  • wojtas (83.22..**) .

    I co ja mam teraz zrobić, czy przedłużać umowę?, likwidacja pakietu kwotowego, problemy w aktualizacji softu, dodatkowe opłaty za sms-y, opłaty za migracje między taryfami,telefony drogie no i te nieszczęsne nowe taryfy abonamentowe. Czy Orange wie dokąd zmierza???

    wojtas, 21 Kwietnia 2010 21:09

  • byczyn_86 (157.158..**) .

    Wojtku już ponad 2 miesiące jak GG nie działa. Czy Orange robi coś w kierunku żeby usługa znowu działała? Przyznasz chyba, że 2 miesiące to strasznie dużo czasu. Pozdrawiam

    byczyn_86, 21 Kwietnia 2010 21:15

  • ion (109.243..**) .

    witam - mam pytanie do pana rzecznika.
    Może pan się orientuje jak sprawa wygląda z mixami??
    Jak to jest w mixach z tymi nowymi pakietami internetowymi??
    Czy można te pakiety internetowe zakupić ze środków z konta jakie się ma (np 29zł to z tego kupuje sobie np pakiet netu 5zł 100MB i zostaje mi jeszcze 24zł na koncie z którego mogę sobie ewentualnie wykupić inne usługi czy pakiety?? (tak jest np w mixplusie, w mixturze, mix playu, itp czy wygląda to inaczej (tzn z konta głównego żadnego pakietu nie można wykupić (co było by porażką wg mnie).
    Drugie pytanie mam takie: nie przesadzacie z kosztem połaczenia netu bez pakietu 25gr za 50kB?? (mbank mobile ma np 1gr za 50kB (liczone łącznie) Heyah i nowa heyah ma 2gr za 100kB liczone łącznie - a tu macie AŻ 25gr za 50kB?? (helo - mamy 21 wiek rok 2010..(!!) to nie jest 19ty czy 20ty wiek lecz 21wszy!.
    Ale żeby nie zamieszać - i by pan wiedział na które pytanie odpowiedzieć (bo to jak rozumiem jest pan w stanie zrobić - co zaś tyczy ofert - to jak rozumie jest pan tylko rzecznikiem i nie ma pan tu wiele w firmie do powiedzenia - ta moja wypowiedź apropo naliczania i ceny netu bez pakietu była tylko formą pokazania niezadowolenia z danej oferty) Ale proszę o odpowiedź w sprawie pakietów netu - jak to jest??. Czy w ramach tzwpakietu kwotowego mogę sobie te pakiety wykupić czy nie - i pakiety kupić można w mixach dopiero po wykończeniu kasy z konta głównego i każdy pakiet do dodatkowa opłata poza kwotą zobowiązania w mixie? jak to wygląda w praktyce??

    ion, 21 Kwietnia 2010 21:19

  • tl111 (91.193..**) .

    Aleście się tych taryf uczepili, a ja tu widzę same plusy. Malkontenci przejdą do playa i obciążą ich sieć, a odciążą siec oranża. Zostaną ci najbardziej wartościowi dla operatora (czyt. najmniej interesujący się stanem portfela) i przy odpowiednim poziomie zobowiązań miesięcznych zysk spółki będzie na tym samym poziomie co przed odejściem "drobnicy". A jaka jakość wtedy będzie ! I to bez inwestycji w pojemność sieci ! No i prestiż. To musi mieć swoją cenę. Pawlisko - co z tego że w playu masz darmówki jeśli one obejmują tylko 3,5 mln rekordów gdy w oranżu możesz wybrać pięć osób z aż 10 mln ? A 3,5 mln zawsze jest mniejsze od 10 mln., prawda ? LOL

    tl111, 21 Kwietnia 2010 21:19

  • PolakDuży (24.132..**) .

    Te nowe abonamenty Orange to kolejny dowód na to że prepaid jest dla mądrych, a nie dla leniwych!

    PolakDuży, 21 Kwietnia 2010 21:41

  • Robert (89.72..**) .

    A ja wiem, że Orange Abonament byl najlepsza oferta :)

    Robert, 21 Kwietnia 2010 22:12

  • lukaaa1979 (85.28..**) .

    Widać że Orange chce byc liderem ale czego rynku masowego odejścia klientów z sieci.. Brawo Orange!!!!

    lukaaa1979, 21 Kwietnia 2010 22:44

  • Maciej_86 (83.11..**) .

    Witam. Początkowo pomyślałem nic specjalnego. Ale zacząłem komponować i wyszło bardzo dobrze. Abonament Pelikan 40. Oferta Tylko SIM + dokupione usługi. Zatrzymaj czas i pakiet 1000 smsów. Wychodzi ostatecznie cena 58zł. A w tym:

    Godzina do wszystkich sieci wymienna na smsy
    1300 smsów do Orange
    1200 min po 16-8 od Pon-Pt i całe weekendy do Orange i stacjonarnych.
    Minuty w Orange 2/60 dzięki Zatrzymaj Czas.

    Moim zdaniem WARTO:-). A w tej cenie innym opom daleko do tego:-)

    Maciej_86, 21 Kwietnia 2010 22:48

  • szczypior (83.3..**) .

    jak to czytam to przypomina mi sie Twoja wypowiedz ze ten rok to rok postpaid ale chyba ze wszyscy przejda na karte albo do innej sieci.
    jedyne co widze pozytywnego w tej ofercie to dodatkowe pakiety.
    ciezko sie nie powtarzac ale orange naprawde sie cofa wczesniej za 25zl -40 minut a teraz tyle za 29 powiesz ze tylko w najtanszym abo ale wczesniej za 55zl -150 minut a teraz tyle za 59
    Wojtek przybliz jako to wyglada w MIXIE bo niegdzie nie ma opisanego jak i z czego pobiera??
    wspominasz o orange uk, tam maja jeden ekstra patent ze biorac delfina 25 na 18m-cy dostajemy 200 minut a biorac go na 24 dostajemy liczbe minut w wyzszego abo czy 400 no i smsy bez limitu.
    jest tez szop za 25 funtow a w nim 200 min (18m-cy)400(24m-ce) a do tego 300(500)smsow i do tego unlimited
    landline calls no i mobile net za 2 miechy free.
    orange wie ze klienci maja rozne potrzeby dlatego dla niektorych te oferty beda dobre ale niech orange do wyboru doda jeszcze poprzednia oferte i wtedy bedzie bardzo dobrze.
    jeszcze raz Wojtku prosze opisz MIXa i czy gdzies mozna znalesc jakas relacje z konferencji prasowej?nie nagrales jej FLIPem?:P

    szczypior, 21 Kwietnia 2010 23:36

  • Traker (89.161..**) .

    Szczerze ? Nie wiem czym tak się naprawdę zachwyca Orange. Oferty nie są powalające, a samo uwielbianie się jakie to one są super mija się z celem. Jednak wolę dalej ładować po 50-100zł na miesiąc i cieszyć się raz np POPem a raz GO. Pozdrawiam.

    Traker, 21 Kwietnia 2010 23:52

  • kris (213.238..**) .

    jak to dobrze ze niedawno przedłużylem umowe w orange abonament (tylko sim) bo gdybym dzis mial taka oferte jak teraz to z czystym sumieniem odszedlbym do konkurencji lub na pre paid...jednym slowem orange skonczyl z ofertami ktore dawaly abonentowi wolnosc (pakiet kwotowy), no i przede wszystkim wyznacza nowy trend tj klient ktory chce dac za abo mniej niz 59 zl niech nie zawraca sobie głowy abonamentem (niech spada)///szkoda, wielka szkoda ze mamy swego rodzaju uwstecznienie, ale wiadomo kazdy ocenia inaczej jak mu pasuje. ja mowie ze cos sie skonczylo, to cos co wyroznialo orange

    kris, 22 Kwietnia 2010 00:18

  • Sebi (89.72..**) .

    Mogę się dowiedzieć, dlaczego telefony są tak potwornie drogie? Np. LG GD510. W Orange 200 - 300 zł. A w Play Mix 30/30 za 149 zł. Czemu do końca umowy jeszcze tak wiele czasu... :(

    Sebi, 22 Kwietnia 2010 00:22

  • szczypior (83.3..**) .

    tak dla porownania a raczej zobaczenia jak to wyglada gdzie indziej bo nie ma co porownywac delfin i szop w orange uk http://shop.orange.co.uk/shop/yourplan/build

    szczypior, 22 Kwietnia 2010 00:23

  • Jacek (83.19..**) .

    Witam!

    Czy to jest prawda, że tylko nowi Klienci oraz ci przedłużający mogą skorzystać z tej oferty ? pozdrawiam

    Jacek, 22 Kwietnia 2010 08:10

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Jacek z nowej oferty mogą skorzystać wszyscy klienci. W przypadku migracji z wsześniejszych taryf abonamentowych do Pantery, Delfina lub Pelikana jest opłata 100 zł. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Kwietnia 2010 08:39

  • Krzysiek (88.156..**) .

    100 zł za przejście na nowy abonament, to kpina z klientów, za co taka kasa ? Zdecydowanie nie zależy Orange na klientach, powiem więcej, ostatnio udowadniacie, że chcecie wyciągnąć jak najwięcej kasy od ludzi. Rozumiem to że jesteście firmą i musicie zarabiać bo przecież nie dla idei to robicie.
    Tak przy okazji te minuty w abo np przy opłacie mieś. 59 zł jest podane 150 min, a to jest promocja, Orange w każdej chwili może wrócić do 120 minut w tym abo, tak wynika z regulaminu, tyczy się to wszystkich abonamentów. W sytuacji gdyby Orange wróciło do podawanej w cennikach pdf na str. Orange ilości minut cena za minutę okaże się wyższa, niż ta którą sobie wyliczamy na chwilę obecną.
    Może Pan Wojtek się wypowie w tej kwestii.

    Krzysiek, 22 Kwietnia 2010 10:04

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Krzysiek kiedy podpisuje sie umowę to obydwie strony decydują się na wzajemne zobowiązania w danym okresie czasu. Kiedy jedna ze stron chce zmienić te zobowiązanie to albo jest to wręcz niemożliwe albo co dzieje się częsciej wiąże się z dodatkową opłatę. Taka zasada nie jest specyficzna tylko dla branży telekomunikacyjnej. Co do promocji to taka jest techniczna konstrukcja oferty, ale moim zdaniem nie ma absolutnie obaw, że minuty zostaną cofnięte. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Kwietnia 2010 10:18

  • (153.100..**) .

    Panie Wojtku, może wzrost sprzedaży w UK i we Francji po wprowadzeniu nowych taryf wyunikał z tego, że poprzednie były jeszcze gorsze? Mnie w każdym bądź razie nawet wołami nikt nie zaciągnie do nowych taryf.

    , 22 Kwietnia 2010 10:22

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Moim zdaniem nowe taryfy po prostu lepiej trafiały w potrzeby klientów i stąd wzrost. Uważam, że podobnie będzie w Polsce. Zresztą dziś opublikowaliśmy wyniki, w których po raz kolejny zanowowaliśmy wzrost liczby klientów postapaid. Stanowią oni już niemal połowę wszystkich użytkowników Orange. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 22 Kwietnia 2010 10:27

  • Krzysiek (88.156..**) .

    Oczywiście zdaję sobie sprawę, że podczas trwania umowy warunki się nie zmieniają i ilość minut i usługi ma się w formie niezmienionej do końca umowy, klient także płaci za usługi według cennika z umowy. Chodziło mi jednak o kwestię samego cennika, powinniście tabelkę przenieść tą z pdf i dołożyć rubrykę w której jest ilość dołożonych minut w promocji. Jest to rozwiązanie, w którym klien widzi prawdziwość oferty.

    Krzysiek, 22 Kwietnia 2010 10:30

  • Pawlisko (94.246..**) .

    @98 tak 3.5 mln jest mniej od 10mln ale w orange mozesz dzwonić za darmo do 5 osob a w play do 3.5mln a 3.5mln osob to wiecej od 5 osob prawda? W orange wybiorę 5osob a za resztę place a chyba mam wiecej znajomych niż 5 osob... Wiec nie wiem czy orange wypada lepiej,dla mnie nie.gdyby byl jeszcze pakiet kwotowy to by jakis plus byl a tak to nie widze tu nic taniego i nowego.

    Pawlisko, 22 Kwietnia 2010 10:34

  • Kuba (83.7..**) .

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17897 wczoraj mój komentarz nie został przepuszczony przez cenzurę z tym linkiem i bardzo krytycznym komentarzem, a szkoda. Jeśli nie ma się nic do ukrycia, to się tego nie ukrywa! Darmowe biuro obsługi *500 przestało być darmowe(50gr), taki mały paradoks:) A numer *200 - sprawdzanie stanu konta kosztuje od teraz 22gr. Wyśmienicie. Minuty do Playa oczywiście liczone poza abonamentem. Aha i jeszcze z innym rewolucji orange, to środki przechodzą na następny miesiąc, ale do wykorzystania są dopiero w drugiej kolejności!!! Tym sposobem wracamy do początku wieku XXI czyli roku 2000:) Już się boję następnych planów taryfowych, bo w ogóle bym się nie zdziwił, gdyby wyłączone zostało sekundowe naliczanie i wprowadzone zostały godziny szczytu. Nie tędy droga, nie tędy...

    Kuba, 22 Kwietnia 2010 10:44

  • Ogonet (82.160..**) .

    Myślałem że "Orange Abonament" to zmiana na gorsze według "Twój Plan" ale teraz widzę jak się pomyliłem. Orange Abonament uporządkował ofertę i tak naprawdę myślałem, że Orange będzie go tylko modernizował. Wersja Tylko Sim była bardzo atrakcyjną ofertą obecna cofa się co najmniej o kilka lat. Dzielenie taryf w celu zrobienia różnych profili dla mnie jest minusem, można było zrobić jedną i dać do wyboru usługi w formie prezentów z możliwością dokupienia reszty pakietów. Największym minusem jest rezygnacja z pakietu kwotowego za to bardzo ceniłem ofertę Orange. Zauważyłem też plus Orange zaczęło zauważać zapotrzebowanie na internet w telefonie, ale oczywiście z ograniczeniem na VoIP.

    Ogonet, 22 Kwietnia 2010 11:35

  • hiber (83.24..**) .

    116. No właśnie o to chodzi, że ciężko porównywać te oferty, bo są zupełnie różne, te ostatnie są profilowane, pewnie niektórym to odpowiada. Fakt, że włączenie pakietów danych do oferty było dobrym pomysłem.

    hiber, 22 Kwietnia 2010 11:40

  • szczypior (83.3..**) .

    Wojtek czy wyjasnisz w koncu jak bedzie dzialal mix w towych planach??zeby wyslac mmsa lub smsa na jakis konkurs albo skorzystac z internetu bedzie trzeba doladowac konto karta czy jak??

    szczypior, 22 Kwietnia 2010 13:31

  • kamil (62.152..**) .

    jak play wprowadzil nowe plany to nie było takiej krytyki.

    kamil, 22 Kwietnia 2010 16:51

  • amigo007 (81.219..**) .

    Szczypior znalazłem na stronie orange, że w mixie cytuję: "W przypadku taryf Delfin mix,Pelikan mix i Pantera mix w ramach abonamentu otrzymujesz pakiet złotówek o wartości odpowiadającej opłacie za wybraną Kwotę Abonamentu". Także z tego co widać w mixie jest po staremu dobrze.

    amigo007, 22 Kwietnia 2010 18:16

  • Pawlisko (79.162..**) .

    @120 może dlatego że minuta w play wychodzi od 24gr do 18gr a nie jak w orange zaczyna się od 72gr a kończy na 33gr...

    Pawlisko, 23 Kwietnia 2010 07:26

  • mich (212.160..**) .

    nowe plany (wielkie BOOM) a tu Ja żadnej REKLAMY w TV jeszcze nie widziałem, zapewne PTK/TP liczy na wzrost sprzedaży postpaid, ale bez reklam?? nie rozumiem? Niech Ruszą REKLAMY!

    mich, 23 Kwietnia 2010 10:35

  • Zizzy (83.27..**) .

    Delfin - teraz to pogawędzim, Pelikan - klawiaturę mądrze zaklikam i Pantera - drapieżnie wszystko pobiera!

    Zizzy, 23 Kwietnia 2010 16:00

  • BARBARA (89.231..**) .

    Dlaczego nie mogę przedłużyć umowy na starych warunkach? Od dnia dzisiejszego mój nr uprawniony jest do przedłużenia umowy z orange dowiadywałam się i w salone i w Warszawie podobno zostały wycofane dla stałych klientów Nowy twój mix oraz twój Mix dlaczego?

    BARBARA, 30 Kwietnia 2010 15:58

  • potter28 (193.164..**) .

    Witam.
    Aktualnie jestem użytkownikiem Orange Mix 25.
    + Pakiet SMS oraz pakiet minut extra 30 za 9 oraz Orange World.
    Oferta naprawde dla mnie dobra.
    Ale zastanawiam się nad migracją do Pantery.
    Wieć moim zdaniem te Delifny Pantery i pelikany osiągną taki skukces jak w innych krajach:)
    Powodenia

    potter28, 05 Maja 2010 20:48

  • Rafał (83.3..**) .

    Witam
    Panie Wojtku proszę się wypowiedzieć na temat tej opłaty za migrację. Trochę omijamy tą kwestię.. Za co ? Za co 100zł? Za to że chcę płacić więcej za swój abonament i wziąć dodatkowe pakiety, czyt. dalej płacić więcej i mam za to jeszcze zapłacić 100zł ?
    Dla mnie to jest nienormalne najdelikatniej mówiąc!
    Jest szansa że ta opłata się zmieni?

    Rafał, 06 Maja 2010 09:25

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Rafał zobacz #111. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 06 Maja 2010 09:38

  • Rafał (83.3..**) .

    No tak czytałem wcześniej, ale dalej nie mogę zrozumieć zresztą ludzie u mnie w firmie też nie, dlaczego skoro chcę płacić Wam więcej za abonament, chcecie ode mnie jakąkolwiek dodatkową kasę za to. Nie wspominając o nie małej kwocie - 100zł...... Zrozumiałbym gdybym chciał zejść na niższy abonament niż podpisałem w umowie.
    eeh czuje że się nie dogadamy, szkoda. Generalnie lubiłem kiedyś Orange i jestem w Waszej firmie ponad 10lat i co? Skończy mnie się umowa, i się pożegnamy. Tu nie chodzi nawet o pieniądze tylko o traktowanie klienta. Już lepiej wziąć jakiś tel na kartę, niż później te wspaniałe i wyjątkowe traktowanie stałego klienta..

    Generalnie mój komentarz to lament i kogo to obchodzi, no ale skądś się on bierze..
    Wstyd

    Rafał, 06 Maja 2010 10:11

  • paulina (87.207..**) .

    jak mozna w pelikanie 39 mix kupic sobie pakiet sms ???

    paulina, 08 Maja 2010 21:45

  • rafal (83.3..**) .

    a jeśli zmieniłem sobie taryfę przez internet z abonamentu na pelikana to jak to się ma do smsa w którym zachęcali do zmiany taryfy przy okazji dostając upominek

    rafal, 10 Maja 2010 08:36

  • Patryk (81.219..**) .

    Cześć mam takie pytanie. Od nie dawna mam Orange MIX Pelikan 150. Chciałbym się dowiedzieć jak mogę sprawdzić ile mam smsów. Po jaki numer i o jakiej treści mam wysłać sms ma.

    Patryk, 10 Maja 2010 16:53

  • andy503 (84.10..**) .

    Najmniej opłacalną ofertą jest pelikan bo co to jest 100 czy 300 sms?

    Żeby sobie popisać potrzeba z tysiąc na miesiąc. Czyli od oferty za 59PLN. Trochę za drogo. lepszy był prezent 400 esów. Jak dla mnie tych esów powinno być o wiele więcej.

    Jak dla mnie esy dla tych ofert powinny wyglądać tak 500, 1000, 2000 i 5000

    andy503, 11 Maja 2010 15:53

  • Paulina (77.112..**) .

    We wtorek przedluzalam umowe w orange i wzielam LG w ofercei Pelikan Mix 39. Facet mowil ze dostane promocyjne 5 zl w ciagu najblizyszch 5 dni ale jakos tego niema, wie pan kiedy bedzie? I jeszcze czy w ofgercie Pelikan Mix 39 sa darmowe smsy? I jesli sa to w jaki sposob je aktywowac? Czy jest jakies numer pod ktorym mozna zamowic pakiet sms? Prosze o odp na te wszystkie pytania.

    Paulina, 23 Maja 2010 20:40

  • Arekk (82.177..**) .

    jak sprawdzic stan darmowych min do dwoch numerow w delfinmix 39zł ??

    Arekk, 24 Maja 2010 21:56

  • Herki1990 (79.187..**) .

    Witam. W jaki sposob aktywowac smsy do orange w ofercie Pelikan w Orange (mix)?

    Herki1990, 30 Maja 2010 11:27

  • rafal (195.177..**) .

    tu już nikt nie odpisuje na pytania..

    rafal, 30 Maja 2010 12:22

  • krishnamishna (79.186..**) .

    niedziela dzień wolny od pracy Rzecznik też człowiek pić tz. odpoczywać musi:)

    Pozdrawiam

    krishnamishna, 30 Maja 2010 13:04

  • Rafal (195.177..**) .

    Prześledź kilka ostatnich komentarzy i później przyznaj mi racje ;-)
    Bez urazy ;) Pozdrawiam

    Rafal, 30 Maja 2010 14:03

  • onaaa (79.186..**) .

    andy 503 - mam ten sam co Ty pelikan mix za 39ł / msc. I musiałam dzwonić do obsługi klienta, żeby mi uruchomili te darmowe smsy, bo nie pojawiały się. To jest tak, że masz 300 darmowych smsów do orange i podobno 60 minut do wszystkich sieci. Tylko, że za esy owszem mi nie zabiera kasy (a w necie można sobie sprawdzić ile zostało) a jeśli chodzi o minuty to normalnie ciągnie mi kasę z konta jak dzwonię gdziekolkwiek i to jeszcze ile! Czy mógłby mi to ktoś wytłumaczyć?

    onaaa, 31 Maja 2010 17:58

  • potter28 (193.164..**) .

    @onaaa
    Hej ;)
    Trzeba dobrze czytać i wszystko jasne;)
    "Podana w tabeli liczba minut dostępnych w ramach Kwoty Abonamentu (wymiennych na wszystkie usługi telekomunikacyjne) została określona przy założeniu całkowitego wykorzystania ww. pakietu na połączenia głosowe."

    Wynika z tego że jakbyś wykorzystała całe 39 zł na rozmowy to wtedy masz z tego 60 min;) i dlatego Ci bierze z normalnego konta:)
    To noramlne;) Ja mam abonamnet mix 25 oraz OPOP i w abonamenicie to normlaka tak jak w karcie;)

    potter28, 31 Maja 2010 20:52

  • onaaaaa (79.186..**) .

    Czyli muszę wykorzystać 39zł do zera i wtedy będę miała dodatkowe 60 minut przy "pustym koncie", o to chodzi? Ale muszę wykorzystać te 39zł tylko na rozmowy, czy obojętnie na co? Działa to na zasadzie "rezerwy" po wykrozystaniu abonamentu? Proszę o taką precyzyjną odpowiedź co do tego... bo chyba zaczynam kumać. :) a już chciałam jechać do Orangu pytać co jest z moimi minutami. Mógłbyś mi przy okazji wyjaśnić jak to jest z tym zamienianiem? Mam coś napisane w Orange On line, że mam 150 mms za wymianą... o co chodzi? Wiem,że mam 300 smsów i odlicza mi je jak wysyłam...

    onaaaaa, 31 Maja 2010 21:08

  • rick (79.186..**) .

    39zł abonamentu = 60 minut. Oznacza to tyle, że za te 39zł, które są w abonamencie możesz przegadać 60 minut. (Wyliczając z tego pisanie smsów, itp). Kwestią sporną u mnie są te smsy do Orange... Czy te 300 smsów do Orange są CAŁKOWICIE darmowe, czy też "pożera" z konta jakąś małą kwotę za nie? Wydaje mi się, że one są darmowe, taki jakby bonus i odlicza je sobie... Tylko chciałbym się upewnić czy mam rację?

    rick, 05 Czerwca 2010 13:41

  • wojtekezc (195.117..**) .

    mam pytanie dlaczego nie mohe zmienic taryfy nba orange pop jesli mam delfin ????jak podpisywalem umowe to pani jakas tam przez telefon powiedzila ze nie bedzie z tym problemu a zalezy mi na pakietach 1000 minut i 600 smsow :/ prosze o kontakt pozdro

    wojtekezc, 11 Czerwca 2010 00:03

  • karmel (148.81..**) .

    chce sie dowiedziec czemu skoro mam tego pelikana wyslajac sms do orange pobiera mi kase z konta co mam zrobic zeby mi z tych 300 sms w ramach abonamentu pobieralo. prosze o szybka odp.

    karmel, 14 Czerwca 2010 21:36

  • pandan (77.89..**) .

    Panie Wojtku analizuję sobie właśnie zmianę planu dotychczasowego na delfin 150 (za 59zł) i nie mogę dojść do ładu jeśli chodzi o darmowe minuty w ramach abonamentu. Dwóch różnych konsultantów podało dwie różne wersje (mianowicie 150min i 120min). I podobnie jest na orange on-line, kiedy wejdę w zakładkę zmiana planu taryfowego (w tabelce pojawia się 120min ,ale kiedy najadę myszką na suwak z kwotą pojawia się 150min. Proszę o sprostowanie tych informacji. Pozdrawiam.

    pandan, 15 Czerwca 2010 17:32

  • Wojtek Jabczyński (212.160..**) .

    Pandan masz 150 minut. Pozdrawiam

    Wojtek Jabczyński, 15 Czerwca 2010 17:33

  • aaaaaaab (77.114..**) .

    Mam od miesiaca pakiet Pelikan 39. Niepamietam tego ale czy nie dostaje sie wtedy 300 lub 400 smsow za przedluzenie umowy? I ile mam tak wgl smsow co miesiac w pelikan 39?

    aaaaaaab, 26 Czerwca 2010 13:15

  • Aaaab (77.112..**) .

    Jak w ofercie pelikan 39 moge wykupic pakiet sms do innych sieci? Chodzi mi glownie o plusa ale czy wgl mozna taki pakiet wykupic?

    Aaaab, 23 Lipca 2010 22:42

  • Justysia (85.219..**) .

    Witam. wczesniej mialam oferte nowy twoj mix. a teraz przeszłam na mix pelikan za 59zł. chce sie zapytac czy jest mozliwosc powrotu do starej oferty? Jakie sa tego ewentualne koszty?

    Justysia, 25 Lipca 2010 20:15

  • Yahoo (178.37..**) .

    witam ;)
    posiadam oferte pelikan mix 150. jestem z niej zadowolony ;)
    ale ciekawi mnie czy mozna brac jakies dodatkowe pakiety sms?
    i czy mozna wysłac pieniądze z konta na inne konta? przez tą usługe DOLADUJ XX XXXXXXXXX ?

    Yahoo, 17 Sierpnia 2010 11:52

  • franiaaa214 (88.199..**) .

    Mam takie pytanie.
    Mam Pelikan Mix 39. I dostałam 39zł jak powinno być.
    ale powinnam dostac jeszcze 300 sms i 60 minut. Trzeba to jakoś aktywować?
    Jak sprawdzić ile ma się tych sms?
    Np. jak pisze do koleżanki w orange bierze mi z konta 33gr.?
    Co jest grane?;/
    Powinno mi brać z pakietu!

    franiaaa214, 19 Sierpnia 2010 17:30

  • Mayron (195.189..**) .

    A jak mam następujące pytanie: Czy w opcji pelikan 60 jest możliwosc wykupienia sobie pakietu sms do orange? Tak jak to było w mixie, że 500sms za 1gr. Szukałem takiej usługi na stronie orange i nie za bardzo coś znalazłem. Gdyby nie było takiej opcji to, czy właśnie można przejsc na zwykłego MIXA gdzie taka opcja jest dostępna? Proszę o szybką odpowiedź.

    Mayron, 31 Sierpnia 2010 14:39

  • Irek Makowski (91.213..**) .

    Czy jest mozliwa przejscie z abonamentu na mix i ile to kosztuje (chodzi o konczaca sie umowe w Orange)

    Irek Makowski, 15 Listopada 2010 00:49

  • macio (83.29..**) .

    No niestety te nowe taryfy to porażka! Mam Delfina 59 od tygodnia i już mam 19 zł przekroczenia abonamentu. Wysłałem pismo z rezygnacja, jeśli jej nie uznają to na pewno nie zostanę klientem Orange. W którymś z wpisów była informacja że po roku wprowadzenia tych ofert w innych krajach zyski wzrosły o ileś tam procent. No chyba normalne skoro np. mi zostało jeszcze półtorej roku umowy i nie dość że będę płacił 59 zł a nie 55 to jeszcze dodatkowo za przekroczenia abonamentu bo chciałem sobie wysłać MMS-a więc normalną rzeczą jest to że przychody się zwiększą.

    macio, 15 Listopada 2010 02:33

  • Alicja (89.77..**) .

    Czy to prawda że wideorozmowa z wybranym darmowym numerem w taryfie delfin jest naliczana ponad abonament?

    Alicja, 03 Grudnia 2010 15:45

  • dotka29 (87.96..**) .

    Denerwujacy jest ten Pelikan mix !!! nie rozuniem o co chodzi w tych "ulgach" i "promocjach" mialo byc za darmo do wszystkich! a w praktyce dwa razy zadzwonilam i po promocji.Smsy tez po 37 groszy normalne zdzierstwo.W salonie też nie dowiedziałam sie o wszystkim.ż checia w tej chwili bym przeszła na poprzedni stary mix a nie na te ptaszysko czy cos takiego!!!!! wkórzona i zdenerwowana jestem i w ogole.....

    dotka29, 08 Grudnia 2010 18:05

  • Bluto (89.76..**) .

    Dotka, regulaminy znajdziesz na orange.pl, wystarczy przeczytać.

    Bluto, 08 Grudnia 2010 18:13

  • do68 (83.21..**) .

    Witam. Od lat jestem w Orange. Zawsze oferta abonamentu była tylko lepsza. I to niestety mnie uśpiło. Podpisałem przedłużenie na Delfin 59 zł. Wczoraj mnie przełączyli i kiedy zorientowałem się o co chodzi było już za późno. Teraz oprócz abonamentu 59 zł płacę dodatkowo za wysłany mms, roaming, kontakt z BOK *100, kontakt z *200 i *500, sms za granicę (na święta zarobią) oraz za sms specjalny (fundacje teraz stracą). Oczywiście mogę mieć pretensje tylko do siebie, ze nie poczytałem. Ale w najgorszych snach nie przyszło mi do głowy, że można cos takiego zaproponować. Ktoś dobrze napisał, że np. w UK zysk wzrósł. Nic dziwnego, przecież to przemycona podwyżka. Dzisiaj pewnie wielu klientów takich jak ja nie zorientuje się w pierwszej chwili i przedłuży umowy, ale to odbije się czkawką po 2 latach. Niech to będzie przestrogą dla innych. Jak skończy się umowa to bedę miał z czego zrezygnować: 2 abonamenty "zwierzęce", orange stacjonarny, internet freedom i dla syna orange go. Chciałem się związać z jedną firmą to teraz mam nauczkę.

    do68, 25 Grudnia 2010 18:59

  • Bon Na Cukier (91.218..**) .

    Strasznie nie lubię, gdy ktoś zarządza moimi pieniędzmi bez mojego udziału, nie sugerując tu oczywiście nikomu, że jest kieszonkowcem. Natomiast przyznane minuty maja się jak biny towarowe do gotówki, nie wiem komu odwaliło na przwrócenie kartek na cukier, lecz chybato jest właśnie adekwatne. Tylko kartki na cukier dostawało sie , a bony w taryfach bestialskich służą tylko do wybranych rozmów z nielicznymi abonentami, natomiast i tak trzeba płacić za wszystko, na co przedtem wystarczały po prostu pieniądze.

    Bon Na Cukier, 30 Kwietnia 2011 22:48

  • Baska (62.21..**) .

    Hej
    mam pytanko jak można sprawić ile mam na koncie telefonie tylko za darmo......

    Baska, 02 Maja 2011 21:17

  • ilonaw380 (78.154..**) .

    Witam jestem klientką od 5 lat, posiadam w Orange 3 numery telefonów w tym dwa już w nowych taryfach i szczerze mówiąc jestem bardzo zawiedziona i zdecydowana zrezygnować po upływie umowy, na rzecz Play. W poprzednich taryfach plany taryfowe były bardziej elastyczne przez co sporadycznie kwota abonamentu była przkroczona, w tej chwili płacę naprawdę duże rachunki. Wcześniej można było kontrolować pod *500 stan konta w tej chwili nawet za to się płaci, nie mówiąc o smsach specjalnych które kiedyś w pierwszej kolejności schodziły z konta, teraz nie ważne ile masz na koncie odrazu są naliczane. Poza tym naliczanie odsetek za każdy dzień zwłoki !!!!! Rozumiem po upływie miesiąca, ja mam termin do 10-ego a i tak zawsze płacę 15, więc za pięć dni zwłoki płacę odsetki, ZDZIERSTWO.

    ilonaw380, 06 Listopada 2011 18:03

Dodaj komentarz